Monday, October 19, 2009

忙裡偷閒拉雜談



近日確是忙,弄得減少更新網誌,其實手上有很多資料,未來一星期應該可以逐步post出喇。

上周六跟 Alison 相約見面,因為她在《蘋果的化妝箱》x LG Crystal「靚足一周年」最靚手電贈靚人紀念活動中勝出,手機實物比相片更漂亮呢!

另外我曾承諾送出的安慰獎也齊備了,每人可得 Neutrogena Deep Hydrating Mask 一盒(價值HK$89.90),之前好像未收齊參加者的地址?請曾參加比賽的朋友,把姓名、地址及facebook link及blog link再一次電郵到 promotion@hkcosme.com 吧。



最近天氣很乾,我的頭髮又變成電線,只好常常戴帽遮醜。朋友M介紹我用 LUX 黑鑽系列,說用五次頭髮就有改善。由於我的情況比一般人還要差,所以用 LUX 洗髮護髮之後,外出前還要多噴一次 Mane 'n Tail Herbal Gro 護髮噴霧,減少頭髮因靜電及拉扯而折斷。



頭髮乾,喉嚨也乾,加上我天天喝冷飲,又常常吃韓燒或火窩,有天醒來發現喉嚨發癢,又有痰,很麻煩。網友介紹我飲圖右的「橙樹化痰素」,非常有效!只喝了一次就再沒有痰。剩下的喉嚨發癢,就用消炎止痛的「喉炎丸」對付。



以前好喜歡買日本版的《VoCE》,就算看不明白,單看相片就夠滿足。最近推出了台灣中文版,售HK$30,走了好多個報攤才買到呢。



曾看到朋友的blog內相片偏暗,於是介紹她使用免費的修圖網站 picnik.com。剛發現 picnik 有 halloween 修圖工具,可輕易把個人照變成吸血鬼、鬼影或喪屍,好玩!



把真木陽子變成美豔吸血鬼,對不起咯~呵呵~

與 halloween 最貼題的,還看這個:


歡迎留言!

13 comments:

N@kiter~! said...

看到那張 美豔吸血鬼圖
我笑了............

橙樹化痰素,
我小時候好愛喝,
完全把它當果汁看待。。。

閃閃星小藍 said...

恭喜 Alison!^^~

Meling呀~ 《VoCE》係走咩路線架?

我都有好多野想寫,但最近多左照顧bb!冇乜時間添!

Meling Lam said...

閃閃星小藍>《VoCE》是美妝雜誌,像《美人誌》。

chrisnchocho said...

個圖改完又幾靚喎,返去玩下先

alice said...

我也是朋友介紹用picnik的
非常方便簡單
連我這位電腦白痴也懂得操作, hehe^-^

但願我只是一片綠...葉 said...

好一段時間無上來留言了......
其實心裡真係好MISS你地.......
不過早排工作真係有不少阻滯~~~
宜家只好少少咁處理好~~~

多謝晒Meling同LG 的GD900電話呀........
亦多謝投我一票0既朋友~~~

領獎當天我真係太醜了~~~~~
殘樣+怪衫~~~(皆因我當日剛去了人家的婚禮當WEDDING CHOIR MEMBER)
真的不好意思~~~

可能係我未用過smart phone~~~
我好鍾意個電話~~
好好用呢........
0的相都影得幾ok ~~~

不過無地方掛機繩0既?? xp
宜家煩緊join 唔join 0的3G WIFI plan ~~~~
HEEHEE~~~

Meling Lam said...

但願我只是一片綠...葉> 應該有地方掛機繩,要搵一搵...今日我試玩,重可以拍video,非常清晰!拍照有800萬像,好勁~

你果日好斯文呀,我估你平時返工都係差不多?

鼠鼠 said...

AIYA..我今日行左4間7仔, 兩間OK都搵唔到voce啊>.<"

hidee said...

hee~meling,
好耐無留過言呢~~(但我有日日上黎睇架>v<)
個video好正啊!!我睇左好多好多次~~
好搞笑呢!!!
唔知你有無睇過呢個video呢>>>
http://www.youtube.com/watch?v=518XP8prwZo&feature=player_embedded
好好睇架,個女仔用沙畫畫!~~

Meling Lam said...
This comment has been removed by the author.
Suki Leung said...

Hi Meling~
我早兩日先係度見到原來安慰獎,哈哈
sd左信過去~唔知有無收到呢?
我個email係:suki20012@sinagirl.com
另外多謝你先~
suki

Meling Lam said...

鼠鼠> 便利店沒有入貨呢,要去街上的報攤找。

Meling Lam said...

hidee> 好好睇!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站