Tuesday, October 06, 2009

關於Handybio團購

鄰座同事快要窒息,原本我不想出這個post,不過見他這麼可憐,有話一次過說好了 :P

1.Handybio order 已終極截止,不再接受新order,亦不用電郵來查詢/加單,多謝各位!

2.不用電郵來查問進程,我們會在本星期二及星期三(2009年10月6-7日,9am-10pm)找來專人打電話給已電郵入數紙的各位,為你預約取機講座的日期及時間(之前已約好的不會再打)。
(如見到 249x xxx9 或 510x xxx9 的missed call,請回電啊!)


3.我們仍未收齊所有入數紙電郵啊!如你已入數,而又未曾拍照/scan 及電郵過來,請盡快電郵到 staff@hkcosme.com,以免拖慢入數紙核對程序。

4.已send過入數紙的不用resend,明早8am前你會收到"noted"的回覆。如收不到,即是可能你的電郵並沒有傳送過來?

5.由於團購參加者人士眾多,請你「統一使用」登記團購時填上的電郵地址跟我們聯絡,以免拖慢入數紙核對程序。

6.希望各位比少少耐性,我們會竭盡所能,協助大家順利取機。

歡迎留言!

34 comments:

N@kiter~! said...

那想請問一下已預約的會再收到確認信嗎?
因為我忘了我約了那天甚麼時段聽講座。
額外增加了你可憐同事的工作量,真的很抱歉。

Meling Lam said...

Nakiter> 過兩天一收到講座地址,就會一次過發出確認信的啦,放心。

我會請佢食野架喇 :P

alison said...

我諗有機會的話,係我地請你倆食0野先0岩......
辛苦你地喇.....

alison said...

我諗有機會的話,係我地請你倆食0野先0岩......
辛苦你地喇.....

alice said...

我也是要說對不起的,增加了你們的工作量....不好意思呀

Meling Lam said...

all> 我諗佢辛苦得來都開心o既,到大家取機用得好地地果時我地就大功告成o架喇!

Lian said...

辛苦你地啦.
頂住呀>,<

Ying Suet said...

我見其他人話變左銅鑼灣聽講座~~太遠啦~可唔可以開番場o係旺角或者長沙灣呢?thanks~!!

candy said...

辛苦晒喇!!

Heidi said...

You guys are great Meling,
thanks for all your time
for this purchase...thank you thank you!!!

閃閃星小藍 said...

辛苦晒呀!我都期待緊接電話呀!

閃閃星小藍 said...

辛苦晒呀!我都期待緊接電話呀!

Meling Lam said...

Ying Suet> 相反長沙灣又有另一大批人話太遠,無法討好全世界呢。。。

講座會在ANDS銅鑼灣區新店或附近舉行。

tika said...

辛苦哂啦咁多位~
如果有咩需要幫忙,我會隨call隨到呢!

alice said...

辛苦哂你地啦
cwb都好方便
有野要幫手既我都可以give a hand呀

jason said...

仲會吾會攪多一次?

jason said...

仲會吾會攪多一次?

Meling Lam said...

jason> Handybio?唔會。

閃閃星小藍 said...

辛苦晒唷。

閃閃星小藍 said...

N@kiter~! } 打比我個個哥哥話你約左星期六呢,但我星期六唔得呢,所以我星期五晚囉唷。 要下次有機會再見了!

crazy said...

Meiling剛剛攞左機返屋企啦, 真係辛苦你同所有工作人員呀. 我想問今日著紅色間條衫個個係唔係你先生呀?

SUET WAH said...

Meiling~ 我今日都攞左機lu, 我係在場問過工作人員係咪可以等棉花到貨再一齊買精華先join member(因為唔想得兩轉呀), 佢話ok. 想再問多次係咪真係ok? 我怕十五號攞棉花個陣又唔ok呀....

SUET WAH said...

Meiling~ 我今日都攞左機lu, 我係在場問過工作人員係咪可以等棉花到貨再一齊買精華先join member(因為唔想得兩轉呀), 佢話ok. 想再問多次係咪真係ok? 我怕十五號攞棉花個陣又唔ok呀....

SUET WAH said...

Meiling~ 我今日都攞左機lu, 我係在場問過工作人員係咪可以等棉花到貨再一齊買精華先join member(因為唔想得兩轉呀), 佢話ok. 想再問多次係咪真係ok? 我怕十五號攞棉花個陣又唔ok呀....

crazy said...

Meiling我想問今次團購, 係唔係同係同舖頭買個D唔同呢?因為我昨日已經攞左機啦, 但發覺同以前o個個唔同囉,我見以前個個係銀灰色(好似間綿), 個保護好似好d, 今次團購個個係藍色絲絨, 靚就真係幾靚, 不過好似無銀灰色咁保護囉. 我個人比較喜歡銀灰色個隻.

Meling Lam said...

SUET WAH> 咁你可以15號之後打去舖頭,問實團購棉花同精華係咪有貨至落去。

crazy> 呢批係日本來的新貨,以後都係藍色套,銀色套係上一批舊貨。你喜歡舊版?咁你周圍問下有無人肯同你換啦。

crazy said...

我只喜歡個袋咋?

Meling Lam said...

Crazy> 就係問下有無人同你交換個袋嘛。

sirmorris said...

昨天有人聯絡我了~thankyou for you help

bochu said...

meling 你好呀
我上星期SEND了封EMAIL話24日那天臨時有事去不到想改約另一天
但一直都收不到回覆
而且這麼久還未收到確認信告知地址呢
所以留言來問一下

Jance said...

meling, 我想問, 我係24 3:00 pick up handybio既, 不過仲未收到email location , 因為我sat會0係大陸, 要夜D先返到HK, 唔知可唔可以改時間呢? 唔該幫我睇下. much thanks!!!!!!

Meling Lam said...

bochu、Jance> 沒有電郵及手提電話號碼,無法查出你的booking呢,請電郵到staff@hkcosme.com提問,報名列表在我同事手上。謝謝。

princess_ebe said...

Meling, 請問您還會做團購嗎?我想知道handybio這個離子導入器,最主要是導出皮膚的污垢&導入精華到底層,可以用其他牌子的精華素嗎?謝謝 ^^

Meling Lam said...

princess_ebe> 團購要由代理果邊決定,應該無咩可能再搞住。

可以用其他牌子的離子精華,例如HABA,La Mente, NuSkin, Dr:Ci Labo 都有'離子機'用得的精華素。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站