Wednesday, October 07, 2009

手汗剋星:Josephine Crystal 止汗水晶石



常常收到護膚品樣品,當中沒有太多是老公適用,因為他懶於護膚(但喜歡用 Handybio...),從不潤膚、從不用洗面膏洗面,唯一要我替他買的,是止汗產品。

上月底收到 Josephine Crystal 止汗水晶石(HK$190/100g)。記得之前在日本的藥房買過類似的產品,可是那件不好用,止不到汗,老公不喜歡,丟到一旁,主要用 FA 檸檬味止汗劑。

Josephine 的止汗水晶石售價比日本藥房買那個貴一倍,卻是一分錢一分貨,有效止汗,尤其可以止到手汗及腳汗,老公說它把止汗水晶石擦到手上,一整天都沒有出手汗,十分乾爽。對於因手汗問題而怕與女生拖手的男生,或者因穿密頭鞋有腳汗煩惱的OL,應該大有幫助!

銷售點:尖沙咀美麗華商場新翼2樓2048舖

歡迎留言!

16 comments:

閃閃星小藍 said...

其實我唔係好明呢啲石係咩原理止汗。

candy said...

每次用後放回盒中嗎??還是買個肥皂盒放出來??會否不衛生呢??我老公也好大汗啊!

阿晴 said...

係咪真係work??
for those with serious 手汗?

Meling Lam said...

阿晴> 我老公有手汗但正常多,用o左之後爽哂,我諗如果你手汗係多,至少可以減一半。

Meling Lam said...

閃閃星小藍> 止汗的主要成分是 Aluminum Salt,用以阻塞汗腺,抑制汗腺分泌。

止汗劑是把磨成小粒的Aluminum Salt+水+酒精方便塗抹,當水及酒精揮發後,就剩下Aluminum Salt。

而止汗水晶沒有水分及酒精,就是純粹的Aluminum Salt。

Meling Lam said...

candy> 盒內有個毛巾盒,方便帶出街。最後在沐浴後,皮膚仍濕時擦。老公放在浴室中自然風乾,ok。

kl said...

我見好多人買左SASA$19.5個支,都話淨係吸到味...我都想買枝畀我同學..佢超大手汗...請問係咪真係好有用呢@@?因為我見http://hk.myblog.yahoo.com/carriewong777/article?mid=1940 都好似話無咩用..其實係咪因為腋下比較大汗用唔到?你先生係唔係用左咁多日都止到汗?
THXTHXTHX

Meling Lam said...

kl> 我曾經用過一支十蚊店買的,不知是用法用錯還是一分錢一分貨,果支真係無用。

呢個我老公有跟足用法,就好好多:

在沐浴後,個身仍濕時搽先有效果。如果用在手,可以將水晶浸入少少暖水2-3分鐘,將手浸落那些水內。搽後濕濕地果時,唔好用布抹,要等佢自然乾。

kl said...

唔..咁我買呢個啦..不過真係好唔方便..無信用卡唔可以上網買=[

唔該晒你

kl said...

係咪姐係將水晶放入熱水2-3分鐘,跟住浸雙手落去?大約浸幾耐呢?感激不盡TT

Meling Lam said...

kl> 係,D水唔使大多,亦不能太熱(灼傷皮膚!)

Meling Lam said...

kl> 你去度shop買果時,再一次問下BA點用。

kl said...

我已經買左啦!同學用左2日到 話好似少左少少 唔知係哄下我定係真啦..又可能天氣乾燥@@ 哈哈
我之前係YAHOO見到有枝叫ODABAN GE野 不過好似好多化學物咁都唔夠膽買

小寶貝 said...

你好我想請問止汗水晶石哪裡可以買的道謝謝

小寶貝 said...

你好我想請問止汗水晶石哪裡可以買到謝謝

Meling Lam said...

小寶貝> http://www.handybio.com/body/product_04.aspx#1

http://www.handybio.com/contact.aspx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站