Friday, October 23, 2009

2009 F/W Nail Trend:Mad about Matte

essie matte about you

冬季及假日彩妝已開始發售,一如預料中的閃亮奪目,加上今季的珠片或金屬 leggings(也是我最怕穿的質料)、閃亮的窩釘元素,今冬所有東東都要閃嗎?又未必,指甲油的潮流反其道而行,來個粉啞狂熱!

O.P.I 有 Matte Collection;essie 有 Matte About You top coat(上圖),可以令家中的閃亮甲油變成啞色,很好玩。Youtube 上有用家拍下錄象示範:



另一月前來港的品牌 SpaRituals,也剛推出了粉啞系列 Mind Body Spirit,每支HK$155。

sparituals mattesparituals mattesparituals matte

Mind=香檳色,Body=黑色,Spirit=紫色。

sparituals matte

其中一項值得買SpaRitual的原因是,它堅守3FREE原則:不採用甲油中常見DBP、甲醛及甲苯。上次有參加 Harbour City Beauty Bloggers Night 的朋友,也有體驗過甲油的持久度了吧?a Beauty Bar(Harvey Nichols 及 Faces)有售。

歡迎留言!

8 comments:

alice said...

essie Matte About You top coat之後已經好心動想買,買一支可以用上不同的顏色上,超方便.

另外opi最近推出了絨面的?好似好我意,但還沒有見到實色,你試過了嗎?

alice said...

essie Matte About You top coat之後已經好心動想買,買一支可以用上不同的顏色上,超方便.

另外opi最近推出了絨面的?好似好我意,但還沒有見到實色,你試過了嗎?

Meling Lam said...

alice> 見過,很漂亮!

Jane said...

oh where can i get 'matte about you'? i thought that wasnt available in HK? thanksss :)

Meling Lam said...

Jane> 香港有,大約HK$110。

Carol said...

Mei Ling, 我想問下係邊度可以買到Essie Matte About You top coat呀?? 我都好想買返支呀!!

Sue said...

我前排用過SpaRitual的黑色,好「令」同好襟,無塗base都冇甩,係d指甲生反出黎先抹左佢 :p

Meling Lam said...

Carol> 一般有essie賣的美甲店應該有,我都係比人幫我油。正價好似係HK$150左右,好多地方都有折。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站