Tuesday, October 27, 2009

瘦身體驗:OSIM uKimono 兩星期用後感

osim ukimono

前文 提及收到包裝漂亮的 OSIM uKimono。數一數,其實家中還有 OSIM iCare 眼部按摩器及 uSqueez 美腿魔師。

iCare 是美容品牌送的禮物,要是早上眼部很腫,用 iCare 按5分鐘,消腫效果比用冰匙按摩更明顯。家裡的 uSqueez 是第二代,可斜傾但沒有新版的發熱功效,購買時老公三返四次的問,會不會放在一邊不用?價錢不是問題,阻地方就麻煩了!終於,直到今天我和家人每星期都會用 uSqueez 最少2次,尤其是穿高跟鞋行走一整天之後。沒有它,我的腿肌應該會在 InBody測試中超標呢!

假如硬要說OSIM產品有什麼不妥的話...就是它們實在太耐用了,用好久都不會壞,想換新款卻沒有藉口!

osim ukimono
(uKimono 腰帶裡藏有大量凹凸的按摩軟膠)

當收到 uKimono 時,因為對 OSIM 產品已有一定信心,於是也相信它可幫助收身,索性在 Elyze treatment 選擇做手臂,肚子留給 uKimono 去減。

朋友用過 uKimono 前身 uZap,她說消脂功效無法證實,不過絕對可以幫助「排走宿便」,震完馬上有得去。我沒有買 uZap,用 uKimono 時也有相同的期望,結果是:

1.用來震肚腩可刺激腸部蠕動,果然會引起便意。所以,飯後不要馬上用啊。

2.uKimono 的設計跟 uZap 不同,預計用家可用來震肚腩、震後腰、震大腿、震臀部。分別有「兩極定位震動」模式、「迴旋揉捏」模式,及兩者夾攻的 Duo+ 模式。

3.首幾天試用時,剛好月事來臨,後腰酸痛,於是用uKimono來震後腰,結果好得!鬆哂!

4.老公見我說後腰「鬆哂」,又想試用。原來粗到40幾吋的腰圍,都圍得到喎!

5.奶奶見我們玩得開心,又想試!她用來震大腿,震十幾分鐘後肌肉firm了一點,膝痛短暫的減少(她一向有膝痛問題),不過,大腿肉竟然好痕?!

osim ukimonoosim ukimonoosim ukimono

後來知道,痕癢是因為血液循環突然局部加快而出現,只要痕癢時不要抓(抓傷皮膚就弊喇),就在這時塗上纖體o者喱(例如 L'Oreal Paris Perfect Slim),可舒緩痕癢感覺。至今用 uKimono 已有2星期,每星期用了3次,大約是隔天使用,腰圍未有減少(一定是我吃得太多之故),不過宿便問題有減輕,小腹看來比之前扁平,穿牛仔褲時褲頭有鬆。

延伸閱讀:
王穎 - 震震震震震震震~
Candy - OSIM uKimono分享
Carrie - 你 你 你引致我震盪 – uKimono

歡迎留言!

11 comments:

但願我只是一片綠...葉 said...

我的車軚跟我的人是不成正比呢........
如果借來用下就好了.....
WAHAHA
(家中雜物太多,如果買回家一定畀呀媽鬧死)

Daisy Maris Fung said...

你咁樣講,我好肯定我要買,因為你講的問題我全部都有。

Meling Lam said...

Daisy> OSIM有Dset裝,同其他野一齊買,有得分期同埋平好多。

Daisy Maris Fung said...

今晚放工就去睇睇先

靚靚煮飯婆 said...

我有上一代個款, 不過呢款比較小巧, 我而家成日坐, 我都要震下個小肚腩先得lu!

fine said...

係唔係冇公開招募架?,我唔覺有得申請試用嘅?

Meling Lam said...

fine> 呢個係OSIM私下聯絡我的。

fine said...

我見到有alice佢地都有得試,仲以為係你有公開招募tim

Meling Lam said...

fine> alice 有D試用都係PR直接自己找她,不是每個都是我line up的呢,我見佢全部都有寫明出處,有D係雜誌,有D係其他website。

fine said...

唔好意思啊,係我誤會咗,我仲以為自己miss咗招募而唔知,所以先問下,我份人好烏龍架

閃閃星小藍 said...

佢地係PR直接sent 比佢地,都寫得好清楚架喎~ 你冇留心睇呢~~~~~hahha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站