Thursday, October 29, 2009

Our 1st Beauty Blog Workshop @glacéau vitaminwater store in SOHO



當飲品公司提出,可借出場地給我搞派對時,我馬上想到,不如為hkbtb的會員來一次有關寫beauty blog的小小workshop啦,順道可以聚在一起,狂喝維他命水,哈哈。



未入正題之前,先介紹一下這家「期間限定」的飲品店吧,位於中環SOHO 士丹頓街39號,共有四層,有兩層event floor,一層展覽場地,最頂層是天台。

此店最大特點,是任何人路過,都可以入來索取一支 glacéau vitaminwater,免費!昨晚 setup 期間,有好多ABC模樣的女生走進來拿vitaminwater,外藉男士就站在門口「諗爆頭」都猜不到我們在做什麼。



glacéau vitaminwater 共有六款,可因應自己喜好選擇,我照常來了一支 XXX,及後再喝 res-q。



無心水?由幸運輪盤為你選吧。



飲品店的1.5層有 Wii corner,路過無事做可以入來打一局,當然也是免費的啦!




0.5層是女士天地,內有多色 YMCK 甲油任玩任搽,還有甲款供你參考!去 SOHO clubbing 忘了塗甲油?快入來自己補補,免費使用。



地庫冷氣特強,有多張 designer chair,假如把燈光調暗,馬上變身小型pub!聽說早前曾舉行幾個 band show 呢。



開揚的天台是BBQ(或是「打邊爐」)勝地。



1樓展覽場地,剛完成阿Sa的新碟相片展。



人齊,開始囉!



開始前,先由 glacéau vitaminwater 代表 Florence 向各位靚靚 bloggers 介紹 vitaminwater 及這間店的好玩之處,然後就是我的30分鐘,寫好的稿都沒空看,一股勁兒講不停,還好做了 keynote presentation,沒有 lost track,只知說到一半開始口乾,就要飲一口 glacéau vitaminwater 喇~

多謝 glacéau vitaminwater 贊助人手、場地、飲品及器材,希望抽空出席的朋友會覺得內容有用啦 ^_^

歡迎留言!

25 comments:

閃閃星小藍 said...

Meling會每次講下一個point 都咁一下個wall, 好似有個制比你按咁呀! hahahha~

Meling Lam said...

閃閃星小藍> 因為忘了帶控制器,要打手勢 :P

alison said...

要打手勢>>>又幾好wor ~~~~ haha~~~
0的水好好飲呢......
看網上資料.....原來仲有好多味呢~~~

ohmyjack said...

9秒9咁匆入黎,完全唔知出面咁型tim~

Meling Lam said...

alison> 有多過6隻味?如果黎哂香港就好啦。

CARRIEISM said...

>_<...好想黎架....但仲發緊燒......

Mikithequeen said...

我都申请了好久HKBTB但没有消息啊(几个月了)....我应该问谁呢?

Mikithequeen said...

我都申请了好久HKBTB但没有消息啊(几个月了)....我应该问谁呢?

Mikithequeen said...

我都申请了好久HKBTB但没有消息啊(几个月了)....我应该问谁呢?

Meling Lam said...

Mikithequeen> 查到7月10日已經把申請表電郵給你,但沒有收過你寄回,請問你有沒有收到過表格或是寄回過表格呢?另外check到你也有參與過2次試用 :)

tika said...

好正呀@@
可惜撞正當日公司要開會T_T

dor said...

想試這支水很久了,剛巧昨晚看到這篇blog, 今天午飯時到此店取了一支res-q呢 :)謝謝meiling的分享啊~~

但願我只是一片綠...葉 said...

我0向YAHOO SEARCH ,見到一共至少有8-9隻口味.........
不過我估香港就有6隻LOR .....

Mikithequeen said...

啊, 原来没有收到我的申请...我再SEND 申请好了:-)

fine said...

完全唔知有呢個活動tim

fine said...

其實我係响呢間嘢附近番工架,有日經過見到入面好似好多人咁,原來你地响入面玩緊~

fine said...

我都係會員,點解冇叫我嘅?

Meling Lam said...

fine> 會唔會係我的電郵入了你的雜件箱?

fine said...

雜件箱都冇啊(我依家日日都check email架,連雜件箱都日日check架),我近排好少收到你嘅通知近日只收到2個通知)(之前都已經想問架喇,點解有d試用同活動,冇email通知我,最初响度諗,可能只係搵相熟blogger或者資深會員,所以冇出聲啊),邀請blogger嘅活動更加係一個都收唔到(最近11月2号嘅活動都係我上黎先睇到架),如果唔係上黎望下,根本唔知有活動出過tim,我仲以為你唔理我tim(仲响度諗,係唔係我做錯咗d咩啊,定係我唔夠好,所以唔叫我呢?)

Meling Lam said...

fine> 我地成日都有活動,除o左一D本身得好少位的活動(例如blog workshop呢個),其他都係在我blog內公開招募(不另發電郵),例如今天舉行的兩個活動,都是不限member,但又唔覺你有apply o既?

fine said...

我今日公司有事,好忙,行唔開,所以冇apply呀

fine said...

其實我係想問,係點解有好多活動,我都好似收唔到通知,好似呢個workshop咁,聽你嘅語氣,係應該有send email俾我,可能只係入咗雜件箱,但係我就check過冇收到任何通知,會唔會係因為用yahoo email,所以成日收唔到通知呢?

Meling Lam said...

fine> 11月3日的活動,都是10月最後一個星期在這裡公開招募的呀,奇就奇在個幾星期都無見你有apply到o既? 你係咪無日日上來呢 :)

另外,你的email有在我的list裡,hkbtb.com的活動我就係一次過send比所有人,另外公開招募的就是在這裡填form不另發電郵。真係唔會每件事都發email通知,怕煩到大家wor~

fine said...

我都差唔多日日上黎架,有時隔日,

因為我公司每個星期一&星期二,都會有大客黎架,老闆就一定會落黎,而且老闆好鍾意順便開埋會,所以我一早就知我一定行唔開,先冇apply之嘛(我嘅意思唔係冇時間去apply),
&
我諗我yahoo個email真係有d問題,所以收唔到通知喇,唔好意思呀,麻煩到你

Meling Lam said...

fine> 咁又點會麻煩呢?日後請多D留意呢度同埋http://hkbeautybloggers.ning.com/,兩邊都係發放試用活動的主要消息渠道。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站