Wednesday, October 21, 2009

破財新品:shu uemura x Tsumori Chisato X'mas Collection 2009



當知道 shu uemura 會員可優先訂購 shu x Tsumori Chisato 聖誕系列時,心急如焚!我不多說,自己看圖片吧,可以的話,我想買下一整套!















至少,要買化妝掃套裝(HK$420)及 Train Case(HK$380換購),護膚品方面強烈建議買紅色包裝的 red juvenus 系列,尤其是精華素。



另一方面,shu uemura 與 TOGA 的時裝設計師古田泰子(Yasuko Furuta)合作,為品牌的美容顧問及彩妝師創作全新制服,亞洲地區(韓國、香港、台灣)將於 2009 年秋換上新貌,而香港新形象更於10月底率先登場。

上班時可以天天穿 TOGA,好幸福呢~

歡迎留言!

9 comments:

alice said...

大的化妝袋比小的更吸引呀,但彩妝我要買滿$980真的有點兒難度!暫時對其唇彩有興趣,要去看看實物喔^-^

化妝掃set質素又如何呢?

閃閃星小藍 said...

Me too,我地化妝袋很感興趣,但要買$880,好有難道唷....
都係去睇下先!

THanks Meling Share!!!

Mikithequeen said...

我想要猫儿眼枕.....

Mikithequeen said...

我想要猫儿眼枕.....

little ka said...

我已經訂哂啦~~~~
因為我係shu既super fans

但願我只是一片綠...葉 said...

如果個pattern唔係貓會更好lor ........
改兔仔我會更鍾意........
好想要掃set 同大化妝袋.....
不過又要省錢呢........
點好點好~~

Cathy said...

上星期到台北旅行, 驚見SOGO 已經開賣, 立即入手.
我買了貓兒彩妝盒, 價錢比香港平近一百二十元.(TWD$1750, 買了兩盤退稅5%)
如果有朋友去台灣的話, 請他們買會跟便宜.
不過就沒有香港的贈品.貓枕好可愛啊~~台灣好像沒有.
但台灣可以TWD$200 換貓兒鏡子~~

Man Shan said...

好想要嗰個大化妝袋呀 T_T
但打開房個櫃.. D化妝品同護膚品多到.....
再買嘅話,我怕我媽會同我講
[ 女,阿媽想要嘅係你個人頭呀.. ] (宮心計)

鼠鼠 said...

掃SET好抵啊..$420 ja!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站