Wednesday, October 07, 2009

Vaseline Winter Intensive Rescue Kit

vaseline

剛發覺小腿開始脫皮,痕癢難當,就收到 Vaseline 送來的 Winter Intensive Rescue Kit,仿如「及時雨」。

vaseline

Vaseline 的身體護理產品以便宜又好用見稱,Winter Intensive Rescue Kit 雖然不會作正式發售,可是如果你想做個同樣的組合放到禮物盒中送給朋友或家人:Moisture Locking Lotion HK$39.9/400ml、Soothing Hand Cream HK$29.9/75ml、Hydrating Foot Cream HK$29.9/75ml、Lip Therapy HK$25.9/20g x 2,加個HK$10的禮物盒,總數 = HK$161.50,划算又實用。

vaseline lip therapy

其中我最愛用的一定是 Lip Therapy。我不喜歡直接塗 Vaseline 到嘴唇上,因為 Vaseline 只能做到密封的效果,可是加入了玫瑰油或蘆薈的 Lip Therapy 就可以同時做到滋潤及軟化效果,更為理想。

含有玫瑰油的 Lip Therapy 香味討好,塗上後會在唇上留有自然的粉紅色,可做潤唇打底霜,也可塗在唇膚上當 lip gloss,用途頗多。各大萬寧有售。

歡迎留言!

7 comments:

閃閃星小藍 said...

Lip Therapy 好有興趣呢,因為最需要就係滋潤及軟化效果!

btw,想問呢,我發現身體既皮膚毛孔較粗大,係咪因為少搽lotion之故?thanks!

Sandra said...

rose同aloe vera lip therapy我都有用,朝早or出街用rose,夜晚or唔化妝既日子用aloe vera,both都好好用又平....

Sandra said...

rose同aloe vera lip therapy我都有用,朝早or出街用rose,夜晚or唔化妝既日子用aloe vera,both都好好用又平....

candy said...

很想試 Lip Therapy,每次見到玫瑰味的東西也很想買.

untracy said...

這個lip therapy在香港現己有售?!?!
太好了~~~~~!!!
我身在荷蘭, 冬天的時候lip therapy 簡直是我的大救星。
早陣子咀唇病態地脫皮,甩左個幾月, 用哂成支潤唇膏都攪唔掂。用過elizabeth arden潤唇膏, 又用過clinique既all about lips都攪唔掂。因為我係今年開始先有呢個現象, 一轉季就勁甩皮。嚇到我真係以為唔知個咀做咩事...呢到睇醫生又無香港咁方便
:(

結果我開始嘗試個底塗潤唇膏, 面再塗呢個lip therapy, 2日後情況已大為好轉!!!而家單塗lip therapy 就可以開始過冬了 ^^

見到你呢個post真開心, 等我唔洗再擔心第日返到香港買唔到呢個lip theraphy 喇~真係值得推介ga! 平靚正~ 話時話有無藍色包裝賣呢? 藍色係無色無味, 都ok 架~!

By the way,我睇左你個blog有段日子喇, 幾乎日日追, 解下我d鄉愁, 嘻嘻~寫得好好呀! 加油呀!!

untracy said...
This comment has been removed by the author.
Szekai said...

Vaseline Lip therapy我買左ALOE...真係好好用... 之前用左好多隻我個咀都係甩皮.... (夏天都甩)...
夜既做多個vaseline 既 lip mask.. 咖下個咀咀軟左好多~ 無甩皮啦~ yeah~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站