Thursday, November 05, 2009

新品上場:資生堂 AQUAIR

shiseido aquair

今年資生堂在頭髮護理產品方面突然發威!幾個月前引入了 Tsubaki,今個月又引入 AQUAIR,讓大家擁有愈來愈少去日本買水貨的理據,下次專心去吃和玩好了!

AQUAIR 代言人 長谷川潤 是《ViVi》專屬模特兒,今年同時擔當 ZA 的代言人,可是在 youtube 裡未找到她主演的 TVC,只有2006年 globe 主音 Keiko 版本,及2007年仲間由紀惠(性感)版本:





shiseido aquair

AQUAIR 比 Tsubaki 更便宜,更大支,HK$58/600ml,重到不得了。配方著重補充頭髮內部流失的水分和營養,乾髮女合用。

shiseido aquair

而我比較喜歡用的是 AQUAIR 賦活霜(修護精華,HK$45),因為我是個 hair mask 粉絲,差不多天天都用(可是人家建議每星期使用1-2次就夠)。我愛在洗髮後敷上 hair mask,用大髮夾抓起頭髮盤到後面,戴上浴帽就離開浴室,然後到客廳使用 uSqueez 按腳,大約按完一節之後,洗掉髮膜就剛剛好喇。

歡迎留言!

6 comments:

閃閃星小藍 said...

我都諗緊想搵個水份重既洗頭水呢!THanks for share ar ~

Szekai said...

呢隻我都想試...下次用完LUX要TRY下..
近日係家都上唔到你個SITE..一上就hand機.. 都唔知掂解... 好沮喪..

Meling Lam said...

Szekai> 你試下在右邊按follow,用google reader睇。

鼠鼠 said...

前幾日都係萬寧見到..仲諗緊係咪普通日本牌子..原來又係shiseido旗下

LINGLING said...

me too上唔到你個SITE一上就hand機

lazybone said...

咁大支真係好抵用喎,下次經過留意下先

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站