Thursday, November 05, 2009

染色體驗:AVEDA Lifestyle Salon



多謝品牌公關 K 小姐安排,碰巧我的一頭亂髮需要染色及修剪,今天匆匆完成手頭工作,趕到位於銅鑼灣 LCX 的 AVEDA Lifestyle Salon 為頭髮換一換形象。



原本我想染個亮度較高的顔色,襯托深沉的冬裝。Color Technician 見我的毛燥厲害,反建議用個深啡中帶紅的暖色,會比較配合我的膚色。



為了保護頭皮及頭髮,昨天及今早我都刻意的不洗頭。

染色前,Technician 用 AVEDA essential oil 為我按摩頭皮。我想一改形象,Color Technician 說與其要做到客人心目中要求的顔色,他們會先考慮保護髮質為優先,不會隨便的做漂染。

(可是人家想要紅葉般的深紅,不想比原本的顔色更深呀...)

AVEDA Full Spectrum Deep 染膏含有 93% 天然成分,染的過程可能有少少刺鼻味道,沖水後就只剩下薰衣草味,不會叫枕邊人難受。這一點值得讚!



原本我想要圖中的紅色,結果...



染後的頭髮變成黑紅色,跟我想要的紅葉色沒有關係...還要至少要等兩個月才可以再染色,因為染色太密可能會令我的敏感頭皮出問題呢。

希望洗髮幾天之後,顔色會慢慢變得更淺吧,到時再在此 update。

11月6日update:染色兩天之後,紅色慢慢開始出現,在陽光下更明顯,而且頭髮毛燥竟然比以往更少!相信是染膏的護髮功勞。如果你本身的髮質很差,不想染色後更差,可試試 Aveda 的染髮,在保護頭髮方面果然很強。

歡迎留言!

7 comments:

tika said...

唔驚唔驚,洗多幾次顏色就會慢慢fade out:)

鼠鼠 said...

好似差太遠喇WO..
aveda d service好貴>.<

LaurieR said...

我之前見有promote做緊...好似8百幾染+hair cut...

好想試下AVEDA既染膏係咪真係咁好!!! XD

Meling Lam said...

LaurieR> 係呀,我見$888 color+cut,係幾抵。佢個染膏在頭髮修護方面真係好好,似color treatment多於染色,唔會染到D頭髮太金,呢點要留意,看看自己想要咩效果。

J^mi said...

我9個月中也染了紅色頭. :p
不過我覺得染紅色的唔好處就係好快甩色 (還是salon問題? 但試過好幾間salon都係咁) 明明已用了護色產品嘛.

BTW, Meling的iphone套很可愛. ;)

jayxjim said...

aveda染膏有冇得買?

Meling Lam said...

jayxjim> 我見果度有擺放,但唔知有無得獨立賣。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站