Friday, November 27, 2009

提早慶祝聖誕!誠邀你出席
海港城 Beauty Bloggers Christmas Blossom Party


(請按圖放大)

還記得9月11日舉行的 Harbour City Beauty Bloggers Night 慈善美妝嘉年華 嗎?那晚大家都盡興而歸,做了善事(每人捐款HK$200予公益金),又帶走了大量品牌贊助的禮物、coupons、樣品及限量版精品。

海港城將於2009年12月3日 7:30pm-10:00pm 再辦一次 beauty bloggers party,今次還有 ELLE 合作主辦,帶來更多的品牌服務櫃、現場化妝示範及表演、有更豐富的獎品,以及名人現身分享 beauty tips 呢!(是誰呢?會不會是...)

不論你上次有沒有參加,或有沒有被抽中過,也請你查查自己的日程,盡量抽空出席這個 Beauty Bloggers Christmas Blossom Party 吧!我手上有數十個名額,如你願意來跟我一起玩,請你把你的真實名字、聯絡電話及 Blog Link(如有)電郵到 promotion@hkcosme.com,我們會於下星期一及星期二以電話及電郵逐一通知被抽中出席派對的朋友。

上次一樣,每位被抽中的朋友,請記得在入場時捐助HK$200予「香港血癌基金」(不設找贖),以及穿上 Floral Print 的服飾跟花仙子競豔啊。

希望到時我們可以一起做善事,化靚妝!

歡迎留言!

30 comments:

hidee said...

好開心啊!!!上次要番工,今次我放大假, 去得喇!!!!>V<, 希望抽得中一齊去玩啦^^

閃閃星小藍 said...

Yeah, Thanks Meling~

Pui Ching said...

HELLO, 我想問你知不知道那一隻化妝品牌子會出聖誕特別的化妝掃?
THANKS A LOT.

alice said...

做善事當然要支持啦

tika said...

果晚去唔到呀T_T
大家玩得開心D啦^.^

但願我只是一片綠...葉 said...

支持支持~~~~
好想去呀........
順便提早感受聖誕0既溫馨同靚靚~~~~~
謝謝Meling 喔~~~~

但願我只是一片綠...葉 said...

Floral Print.....
令我想起....
N~~A~~~K~~I~~~T~~A~~~
:P

little ka said...

又有得去玩啦~~~
好想抽中d大獎

蘇珊娜 said...

真巧啊~~~妳辦這兩次我也無緣參與~~~
上次也是已經有appointment
今次在當天我也在香港呢
不過晚在我要去銅鑼灣喝喜酒啊
真的很可惜呢
希望下次有機會啦~~~

candy said...

又有得玩又可以做善事,一定要去!
elle果邊聯絡左我,咁我係咪唔使再登記?

Meling Lam said...

candy> 你登記o左果邊,到時都係一齊玩o架喇,不用再登記。

Meling Lam said...

Pui Ching> Bobbi Brown, Shu Uemura, Giffarine, Laura Mericer, M.A.C(估計已經賣哂?) 都有出X'mas set 化妝掃。

MISS MUI MUI said...

未出roater ,想去tim~~
唔知嗰日得唔得閒呢?

CARRIEISM said...

好想去....
可惜老細叫我邊食DINNER飯邊開會!!! 激死!!!

Szekai said...

yeah..今日收到e-mail啦~ 仲有邊位sister會去呀??

Sandra said...

我都中O左呀!!!
不過我個朋友就唔中,唔知可唔可以帶埋佢去呢??

正。能量女子 said...

Thx Meling!
CU all on Thu Nite!!

但願我只是一片綠...葉 said...
Floral Print.....
令我想起....
N~~A~~~K~~I~~~T~~A~~~
:P

<< 我都係咁諗!!!

Meling Lam said...

Sandra> 因為暫時未知有無人退出,答你唔到...

Natalie said...

我想同表妹一起去,請問還有沒有位,THANKS

Meling Lam said...

Natalie> 你有沒有收到被抽中的通知?因為上星期報名人數己超標4倍,而暫時也沒有其他人退出呀。

lazybone said...

今次我都有份去呢,各位到時見喔

winsome said...

我都會去呀, 多謝meling!

Carol said...

>.< ........ 今次抽唔到呀!希望下次有機會啦!!

閃閃星小藍 said...

超標4倍, 勁~

zita said...

我都中0左~有無人約埋一齊去?

zita said...

我都中0左呀~第一次參與這類活動JAR~好開心呀~

Sandra said...

我收到你地通知叫我EMAIL想去O個個朋友既INFO,我已經SEND O左啦,咁佢今晚係咪可以去O架啦??

Meling Lam said...

Sandra> 你朋友是否Ka...? 係呀,已經on the list.

Sandra said...

YES AR,KAREN LAI...
THX...
咁今晚見啦..

Wintyb said...

今晚好好玩! 我同 Athena, Heidi 佢哋由7:30pm 一路玩到10pm! 但係我掛住玩, 無時間同你相認 tim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站