Monday, November 02, 2009

有相有真相?麥當勞板燒雞腿包

麥麥送 有相有真相

今早我們點了「麥麥送」,說會於40分鐘內送到。40分鐘後未到,我就打去「麥麥送」熱線,對方說會跟進,但不能回電話。

後來,分店經理打電話給我,說十分鐘後可以送到。十分鐘,即是由麥當勞麗城分店到我家的距離,那麼之前的40分鐘,發生了什麼事?

Anyway,十分鐘後,「麥麥送」到。我點的板燒雞腿包,就算不跟上圖的廣告相的一樣,都唔使咁樣衰呀?

麥麥送 有相有真相

板燒雞腿包沒有印上名字的包裝紙,究竟是不是麥當勞的出品?從包的每一邊看,都看不到雞腿,是不是忘了放?

有相有真相

打開之後,呀,有雞腿,大約是2.5吋直徑,很小、很黑、很冷。那塊生菜好像是從廚房地上撿回來的,又黃又爛。好像別人吃剩的食物。

麥麥送 有相有真相
(歡迎轉載)

再對比一下,這種走樣程度,比起所有的減肥廣告或是封面修圖都要厲害吧!

請告訴我,是不是只有麗城分店的板燒雞腿包像垃圾?還是每家麥當勞的板燒雞腿包都是一樣的貨不對辦?

PS. 但我也要公平地說一句,食味沒有問題,只是賣相太恐怖。

歡迎留言!

24 comments:

ohmyjack said...

我上次用 麥麥送 情況 同你差唔多~ 我樓下 (距離屋企只有1分鐘既路程) 但佢要用45分鐘先送上黎. . 仲要D野凍晒~ 可樂D冰都溶晒~
怪就怪我唔想落街買LOY

little ka said...

麥記一向廣告同現實都差好遠
要記住"圖片只供參考"

閃閃星小藍 said...

ohmyjack, 一分鐘... hahha, 你又真係太lazy 點了!
我家去麥當當要過兩條村!

ohmyjack said...

閃閃:
咁果日唔想出街咁咪懶梳洗loy~
又想試下新service ma~
hahaha~

Frozen Angel said...

.....真是无话可说

Bo said...

我叫了一個有雞蛋版本的堂食 ,
樣子正正常常沒走樣喔!
雞扒很大塊 , 沙律醬也超多 ..
可能麥麥送的人要一次走幾轉,
係架車度 "浪黎浪去",
來到你家就已經冷掉 + 愈來愈樣衰 ?

Meling Lam said...

Bo> 或者浪黎浪去之後,掉o左半塊?麥麥送最大問題係,無仇報!

Carrie @~@ said...

4個字形容晒:『貨不對版』!
越來越覺得麥當勞的價錢與食物質素不成正比.

candy said...

所以我好少食麥記.愈來愈難食.

Sandra said...

真係幾走樣下喎,我都唔係成日叫外賣,但每次D野都OK喎!!!

Sandra said...

真係幾走樣下喎,我都唔係成日叫外賣,但每次D野都OK喎!!!

tika said...

看見這個「走樣」包.....
實在不敢叫麥麥送T_T

fine said...

WA我以後都唔敢叫麥麥送....係容祖兒送黎都要諗下食唔食好呀

KKdance said...

我以前都點過堂食, 冇乜走樣wor, 味道仲幾okay~

KKdance said...

(係咪只係麥麥送既問題? 仲有, 40分鐘未能如期送到就應該係免費啦!咁過份!)

alice said...

真的差好好遠
沒有試過麥麥送
但也沒有信心試喔

YIN said...

hi Meling,

i have read ur blog for almost one year,
i am a fresh grad of fashion marketing this year, i really want to work in fashion magazine, but don't know how to enter is industry, could u give me some advises?

lazybone said...

嘩....爭咁遠既,睇完都唔多想食lu

閃閃星小藍 said...

我寧願叫「KFC」

Meling Lam said...

KKdance> 我覺得我今次係唔好彩居多,不過咁搞法下次我都唔夠點同一款包喇。

YIN> 當年我都係睇JobMarket,然後寫信去,見工,選中我,搞掂,同做其他工作一樣。

正。能量女子 said...

我地叫過幾次早晨全餐都冇乜問題,
係試過差d比錯野,
我男友醒目發現即刻換番岩..
不過通常d野食黎到都凍哂要番熱就真既...

lalalacandy said...

咁遲送到原因
因為當時店舖情況十分繁忙
往往外賣order會延遲送到
加上店舖繁忙加上人手不足
當然賣相同口感會失望..
曾經做過尼行
要體諒

J^mi said...

我同事也講呢個包可以唔駛試
倩況同meling一樣... :(
佢仲响好多遊客的天星碼頭0個間order

另外我討厭而家佢2條queue既安排(落單/拎食物), 次次攪到一大棚人堆哂向counter度, 亂到暈. 但又唔覺得快左.

J^mi said...

我同事也講呢個包可以唔駛試
倩況同meling一樣... :(
佢仲响好多遊客的天星碼頭0個間order

另外我討厭而家佢2條queue既安排(落單/拎食物), 次次攪到一大棚人堆哂向counter度, 亂到暈. 但又唔覺得快左.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站