Wednesday, November 25, 2009

便宜又好用:「加信氏」肥皂

加信氏

有朋友電郵來說我平時推介的東東太貴,也有人說不想看太便宜的推介,其實什麼好用就會推介什麼,反正大部分護膚品及化妝品只是幾百元就有交易,太貴的我也買不起呢。

今天推介便宜又好用的「加信氏」肥皂,老實說「加信氏」去污力偏強,用來潔面或是洗澡的話,去油力也太強了,所以,我會用它來洗。粉。撲!

加信氏

用法像卸妝,在粉撲乾燥時,把「加信氏」肥皂擦到粉撲上,擦~擦~擦到粉底溶掉,然後沖水。粉撲濕水後,肥皂去污力會減弱,所以最好在「乾手乾撲」時盡量把粉底色擦走。

另外,如衣服上沾到粉底或唇膏印(!),用舊牙刷沾上暖水+「加信氏」肥皂,在污漬位置擦呀擦,也可有效去漬,這是在時裝店做兼職時學回來的小技。

溫馨提示,我的「加信氏」肥皂購自百佳,約HK$16/4件,沒有散賣,但一件或可用一整年!建議找朋友或同事夾份購買。

加信氏

可是,如果你可能有主婦手(我有初期徵象),用「加信氏」肥皂之後,手部或會馬上感到繃緊乾燥,到時就要塗滋潤度特高、可做 hand treatment 的潤手霜,如 AVEDA 的hand relief 保護皮膚。

歡迎留言!

6 comments:

鼠鼠 said...

初初睇圖1個盒已經係白蘭X雞精..哈哈
$16 4件又真係幾抵wo!!! 等我買來玩下先=p

linglane said...

「乾手乾撲」,咁肥皂係咪都係乾呢?
定係要整濕少少?
如果唔係…好難想像兩舊乾嘅嘢互磨嘅情況會係點…

Meling Lam said...

linglane> 肥皂可以濕少少

Sandra said...

我阿爸長期都只用加信氏番梘沖涼洗面o架,屋企一定會有stocks...
o係藥房買好平咋,$9/4件..

Meling Lam said...

Sandra> 我知藥房平D呀,不過我方圓十哩都無,唯有益下你加乘。

閃閃星小藍 said...

上次meling 你既party 送左支AVEDA既sample, 好好用,我都打算買呢~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站