Monday, November 30, 2009

海港城 請你睇 東亞運動會開幕煙花匯演



上星期開始報名的 海港城 Beauty Bloggers Christmas Blossom Party,昨晚已發出電郵通知所有被抽中的參加者,請查看你的電郵郵箱,並回覆確認出席。為確保本活動能為「香港血癌基金」籌款達標,如閣下未能抽空出席,請於星期二(2009年12月1日)前回覆取消留座,讓我們另找人選出席善舉。

另一方面,海港城 Beauty Bloggers Christmas Blossom Party 由 Harbour City 及 ELLE 合辦,《ELLE》方面也有其留座名單,如閣下經《ELLE》方面留座,請於星期二(2009年12月1日)前回覆取消留座,讓我們另找人選出席善舉,多謝合作。

至於未有被抽中的朋友,也不要失望啊!

本星期六(2009年12月5日)晚上 9pm 舉行的維港煙花匯演,海港城 將會開放觀景最好的室外停車場給持票人士入場觀賞,現在《蘋果的化妝箱》得到海港城贊助 50份門票(每份2張),可派發給常常來探我及留言的朋友。

請把你的真實名字、Nick Name(如有)、聯絡電話及 Blog Link(如有)電郵到 promotion@hkcosme.com,我們會於星期四及星期五以電郵及電話逐一通知被抽中的朋友(常常來留言的朋友優先!),並相約在2009年12月5日當晚 7:00pm - 7:30pm 期間取票(逾時不候)。

截止報名日期:2009年12月2日

歡迎留言!

16 comments:

Heidi said...

Dear Meling,
Already email you for both events la, see you on Thursday!!!
Thanks...

自由行 said...

已send e-mail 支持!!

但願我只是一片綠...葉 said...

上次有機會睇國慶煙花,我和我的朋友都很開心.....
希望今次再有機會睇啦......
謝謝Meling &Harbour City ~~~

lazybone said...

好多年冇去過現場睇煙花呢 ^3^

Red apple said...

I send email la, tks meling!希望抽中吧!

wini said...

立刻留多個言先! 嘻嘻, 希望有機會去啦!已send e-mail 支持 =D thanks Meling &Harbour City!

J Yeung said...

抽唔中beauty bloggers party (>.<), 希望呢個有機會喇, thanks~~

N@kiter~! said...

我,還未試過現場觀看煙花呢。
希望這次有機會親身體驗一下煙花在面前爆開的震撼感 =)

alice said...

煙花, 正呀, good luck to myself + others ^0^

Red apple said...

抽中咗我啦! 多謝呀!

Natalie said...

我都抽中咗及己回覆將會出席,謝謝!

Teresa said...

我都抽中左呀!~超開心^o^
因為我無blog, 以為機會好微!
多謝你呀meling!~

J Yeung said...

抽中了, YEAH~
Thanks Meling, hkcosme & harbour city! :)

=manvicbrorehamz= said...

aiya..我抽唔到呀=( 好想睇煙花呀!因為我就快要去加拿大讀書了, 希望第日有機會啦!

自由行 said...

我今日收到通知抽中, 多謝!!

Honeyet said...

多謝Meiling送入場劵. 我好鍾意睇煙花,今次影咗好多相. 再次多謝你!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站