Wednesday, November 18, 2009

悄悄話:食雞精減肥?



冬天o黎,肚腩肥。天氣轉冷,停不了的吃火窩、煲仔飯、BBQ,又因為太冷,懶得去做 gym,肚子一天比一天大,快要被人當孕婦讓座!

每年冬天,我都會買白蘭氏的 InnerShine 唐辛子加速燒脂,早前卻是走遍萬寧及屈臣氏都找不到,以為要停產,擔心的不得了 >.< 

後來,在白蘭氏的網站找到,每盒HK$150,滿HK$300免費送貨。太好了,幾驚買唔到呀,只有它是我的暴食後救星!

對比其他在萬寧及屈臣氏有售、用來燒脂的 Supplement,我覺得只有這款最有效。其他用 L-Carnitine(L-卡尼汀,抑制脂肪形成)或是蟹殼素(抑制食慾)的控制體重supplement我都試過,全都感受不到效果。而白蘭氏的唐辛子 InnerShine 每4片有 800mg 雞精、625mg 綠茶素、500mg 藤黃果精華、200mg 辣椒素,仿如幾款燒脂supplement 合一。

綠茶素有助增加卡路里消耗及刺激脂肪的燃燒。藤黃果精華含HCA(Hydroxy Citric acid;氫基檸檬酸)有助抑制ATP-Citrate lyase酵素的活性,阻礙體內多餘的糖類轉換為脂肪的過程。辣椒素有助減少脂肪積聚及幫助消化。至於雞精,可以令人「精神,精神,精神!」所以從來不要在睡前吃這個supplement,以免失眠。

通常食後翌日醒來一定無肚腩,吃了的東東全不知所終!

個人貼士,不要跟隨指示每天吃4片,最後在大餐過後才吃2片(大食會後,BBQ後,打邊爐後,etc),加速消化。你會發覺好快再肚餓,到時就不要再吃零食啦,乖乖地,見好就收。

PS:
- 對雞精可能敏感、有其他健康問題、懷孕或哺乳者都不要買來吃,請先向醫生或藥劑師咨詢。
- 始終是吃進口裡的東東,如你想買來吃,請先審慎考慮自己的健康狀況,take your own risk。你的身體反應可能跟我不同。

延伸閱讀:十種暢銷減肥藥成份(及安全程度)
http://www.derchk.org/modules/wfsection/article.php?articleid=1702

歡迎留言!

10 comments:

閃閃星小藍 said...

哈哈, 經你講過, 應該會斷貨~

Picania said...

會唔會好燥呢, 好想試但係好驚爆瘡wor~

Meling Lam said...

閃閃星小藍> 唔會o卦~

Picania> 我都係燥底,無呢個問題,不過我只係有需要時食,可能又會好D。

靚靚煮飯婆(靚太) said...

白蘭士係我心中只係雞精, 估唔到佢都有出減肥的, 等我都去睇下有無得買先!

Picania said...

閃閃星小藍 ~ 非常認同你所講, kaka
Meling ~ 我咁為食, 好難搵到日係唔需要kar, hahaha =P

Picania said...

閃閃星小藍 ~ 非常認同你所講, kaka
Meling ~ 我咁為食, 好難搵到日係唔需要kar, hahaha =P

閃閃星小藍 said...

我將你條link sent 比各朋友了!哈哈!
有朋友已經話要買!

Picania, 咪係囉, Meling低估左自己既力量~ 哈哈~

alice said...

雞精都減到肥, 真係勁呀

哈哈,我都同意大家既comment, 經meling講完應該好快會出現搶購潮呀^0^

Meling Lam said...

alice> 咁希望到時白蘭氏請我做endorsement啦,呢D我係自己比錢買o架~

喵喵 said...

依家有短期推廣$127咋,快d打去訂喇!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站