Thursday, November 05, 2009

是日好用:Dove 滋潤潔手乳



最近為某品牌寫新聞稿,內裡說及皮脂膜受損大部分源於過度清潔,只要用來洗頭/洗面/沖涼/洗手的水不要太熱,所用的洗頭/潔面/潔手產品又不會太刺激,皮膚的自我修復能力回復正常化,就不怕有濕疹/皮膚過敏的狀況。

奇就奇在一直只聽過有潔面乳,好像從未知道有潔手乳?可知我們的雙手皮膚也是很脆弱的啊,最近我連手洗衣服都要戴手套,否則指尖會馬上脫皮,要塗 Atorrege AD+ 的 hand cream 救亡。沒錯,可能這已經初期主婦手徵兆,如處理不當,將來就慘了!

剛收到公關送來的新品 — Dove 滋潤潔手乳(HK$15.9/250ml),跟它家其他產品一樣,含有1/4潤澤乳霜,加水後會起泡,洗後會有嬰兒沐浴後的香皂氣味,十分討好,價格又便宜。試用時用了一泵,太多,估計只用半泵洗手就足夠,洗後我仍然會塗潤手霜,其他朋友就看需要及天氣而定好了。

歡迎留言!

7 comments:

靚靚煮飯婆 said...

價錢好抵喎! 唔知洗手沖水時, 會唔會感覺滑du du,要沖好耐水先會無呢?

Meling Lam said...

靚靚煮飯婆> 唔會滑du du,其實再滑D我都頂得住。

usagi said...

我而家好乾呀 我一年都係用DOVE沖涼:P 粉紅色個支夠哂潤 偷懶吾查CREAM都得呀

candy said...

我都要買支試下,因為每次洗碗同做家務後都洗手,轉用呢支潔手乳應該無咁乾

Meling Lam said...

candy> 你容易手乾,真係要洗手後搽返hand cream呀,否則第日皮膚好乾至去救就遲喇。

joe said...

yup~!
I already try this cream wash,
so creamy and not dry!

alice said...

dove的沐浴露用後很滑很滑, 相信這個也會不錯喔

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站