Saturday, November 14, 2009

是日好用:GARNIER Aqua Defense 荔枝味爽膚水

garnier aqua defense

正確的產品名字是「GARNIER 水潤凝萃溫和倍護爽膚水」(Aqua Defense Sensitive Gentle Refreshing Toner),卻因為荔枝味實在太香太吸引,所以我決定把它叫做「荔枝味爽膚水」,希望品牌公關不會打來抗議吧 :P

這支爽膚水是屬於「GARNIER Aqua Defense 水潤凝萃溫和倍護抗敏組合」其中一分子,另一件是「水潤凝萃溫和倍護保濕霜」(Aqua Defense Sensitive Gentle Moisturizing Cream),兩件新品都含有天然睡蓮精華及天然果漾精華,「能為肌膚蓋上保濕抗敏屏障,以及24小時持久補濕,集中呵護轉季敏感肌。」

前文提及,我的皮膚不算太敏感,所以不會因為護膚品寫明是「抗敏」而選用,反而會注重香味、成分及功效。雖然這支 Toner 只售HK$59,效果卻媲美好多比它貴幾倍的爽膚水。以前我會強調潔面產品不須用太貴的,最近發現爽膚水也不須用太貴,因為它只是用來在潔面後加上棉花做「二次清潔」,用家可以把金錢投放到精華素及面霜之上,花費可大大減少,護膚效果卻是一樣的好。

即使這支 Toner 有討好的粉紅色及荔枝香味,但它不含酒精、香料及色素,顔色及氣味來自天然睡蓮精華及天然果漾精華(蘋果LXM™活性精華+葡萄精華)。看背後的成分表,第一位是Water,第二位就是Glycerin,保濕功效可想而知。因售價不貴,除了用來抹面,我也會用它去抹抹小腿前方及手跟等等容易發癢或脫皮的部位,之後再塗身體潤膚乳,提升吸收力。

GARNIER 水潤凝萃溫和倍護爽膚水 HK$59/200ml
GARNIER 水潤凝萃溫和倍護保濕霜 HK$89/50ml

歡迎留言!

10 comments:

little ka said...

荔枝味~~~~~
好吸引呀
仲要無酒精,無香料
我用哂屋企d野就一定要試

閃閃星小藍 said...

little ka, me too ar

Heidi said...

I'm using it now and smells great!!!

alice said...

我媽咪好喜歡此家的洗面產品呀, 平靚正!

candy said...

我有支garnier美白爽膚水未用,要用埋先可以試呢支

Honeyet said...

今日想買爽膚水,諗起你介紹. 行開龍城,$47咋!! 不過點解我聞唔到有荔枝味嘅??? 好似直情冇香味喎,唔通龍城賣嘅唔同???

Meling Lam said...

Honeyet> 我呢款真係好大陣味,會唔會係唔同顔色,係另一款 formula?

Honeyet said...

唔係呀,一模一樣架!!!! 點解嘅?? 奇喎!! 好驚添!! 唔通龍城啲貨有問題??

Jen said...

Meling, 我本身皮膚不錯, 只是鼻子出油, 我想問依款適唔適合夏天用, 會唔會較lup呀?

Meling Lam said...

Jen> 夏天用都應該ok,記得用化妝棉。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站