Monday, November 16, 2009

寒冬孖寶:蜜煉膏與 HEAT TECH 上衣

金花蜂膠蜜煉膏

天氣又轉凍了!希望天氣可以持續清涼,不要又回升到25度的氣溫,否則皮大衣及皮草就無法出寵喇。

天氣凍,寧舍想吃煲仔飯、羊腩煲,與及打邊爐!上星期我已吃了枝竹羊腩煲,本星期輪到火窩當正餐喇,不過自從早前的傷風+喉嚨痛令我痛不欲生之後,不敢再在吃火窩時喝冷飲。火窩後,會連續幾天吃好友送的「金花蜂膠蜜煉膏」,每次一茶匙,每天吃兩至三次。尤其是在喉嚨痕癢,又未開始有痰的時候,吃這個蜜煉膏,喉嚨會有滋潤及涼快的感覺,減少之後咳到紅腫的煩惱。據知每支HK$30,在銅鑼灣及尖沙咀康和堂有售。

當然,有病,就要去睇醫生啦。

UNIQLO HEAT TECH

另一寒冬寶物,就是公關好友 R 小姐寄來的 UNIQLO HEAT TECH 保暖衣。我對某些物料過敏,市售的針織衣十件有八件不能穿,很麻煩。UNIQLO 的 HEAT TECH 上衣共有18個顔色、32個款式,售價HK$79-99,有「發熱、保暖、保濕、抗菌、彈力、防止靜電、防止變形」7大功能,質地薄如絲,保暖度卻可媲美加入 Merino Wool 的針織上衣,去年在全球共售出超過2,000萬件。

UNIQLO HEAT TECHUNIQLO HEAT TECH
UNIQLO HEAT TECHUNIQLO HEAT TECH
UNIQLO HEAT TECHUNIQLO HEAT TECH
UNIQLO HEAT TECHUNIQLO HEAT TECH

官網
有多個配襯 sample,只要在外面罩一件薄大衣,攝氏10度也不怕啦!

歡迎留言!

10 comments:

Embrace Dreams said...

嘩~正呀 ~
好0岩我呢 d 最怕穿得腫脹的人啦~
一定要去入貨啦~

~* suGar said...

防止靜電~!! good point!!
最怕著衫時聽到"啪啪"聲 >.<

=manvicbrorehamz= said...

我今日都買左一件試下!
睇到你前兩篇blog提到你有做開upper lip waxing, 請問一下你是用那一個牌子?而且適合敏感肌嗎?會否很難用?我只曾在美容院試過, 害怕自己在家不能掌握呀?
女生生鬍子十不美觀呢..

daidai said...

凍凍凍.....我都要去買返件~

Meling Lam said...

=manvicbrorehamz=>我用的是 bliss poetic waxing kit,用來做upper lip都幾易,浸在水中用電磁爐加熱就ok。我不是敏感肌,所以我不能作準,你可到 bliss counter 要求試做一下 waxing,之後就知道會不會敏感了。

如用它來做 under arm 就煩得多,所以 under arm 我選擇了 laser。

但願我只是一片綠...葉 said...

今日好夜先收工........
買唔切.......
看來明天要變雪條了~~~

閃閃星小藍 said...

我都好夜先收工!
正煩惱緊點可以著得唔腫﹐就見到meling呢篇share 了~thanks

candy said...

蜂膠係就咁食定開水飲??

Meling Lam said...

candy> 蜜煉膏? 就咁食,用水送服。

正。能量女子 said...

剛剛買左2件..
利舞台個間好多人買,
好多大路color都唔齊size了!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站