Thursday, November 05, 2009

試用招募:L’Oreal Paris 首支密集保濕面膜
HydraFresh Water-Plumping Mask 水感保濕面膜



有用過 L’Oreal Paris HydraFresh 的皇牌「水清新水漾保濕精華」嗎?之前我曾用它來當局部 Sleeping Mask,今年同一系列的水感保濕面膜終於產生,而且專為急救缺水肌膚而配方,是品牌「首支」密集保濕面膜呢!

HydraFresh Water-Plumping Mask 水感保濕面膜 比一般紙面膜更能緊貼皮膚,保濕效果及水潤膚質即時可見。面膜成分包括萃取自法國孚日山純淨SPA礦泉水及豐富的礦物精華,只要敷上10分鐘,即可急救缺水肌膚。

現 L’Oreal Paris 送出40支 L’Oreal Paris HydraFresh Water-Plumping Mask 水感保濕面膜(每支價值HK$139)給願意在試用後撰寫報告的 beauty bloggers,每位可得1支,有興趣參與試用的朋友話請填妥下列表格。被選中的 bloggers 將獲個別電郵通知。

截止招募日期:2009年11月11日
通知被選中人士日期: 2009年11月18日*
領取試用品日期:2009年11月19-22日*
發佈試用報告日期: 2009年11月26-30日*

(*資料更新)

歡迎留言!

23 comments:

Kimi*姍姍 said...

WOW, 又有新野, 轉季缺水, 我來也...
希望抽中..
thx meling sharing

usagi said...

我好中意佢既補濕精華呀 用左5盒啦:P我仲介紹俾我媽用添@@ 這個面膜敷10分鐘 都好方便 吾洗好似布個D摺黎摺去呢
題外話 我還以為今晚你會來派對呢^^

閃閃星小藍 said...

病緊都出post ,辛苦晒你呀 Meling, 希望可以抽中,最近皮膚乾到痛... 希望可以急救下我啦~

Meling Lam said...

usagi> 今天的所有活動我都缺席了,因為我大感冒未清,怕傳染比人呀。

今晚好玩嗎?

sausally said...

Dear Meling,原來你病了,慣不得沒有看到你啦。get well soon!

GeminiR said...

好想試下~~
最近轉天氣...
真係好需要補水哦~
希望被抽中!!

candy said...

已登記了,希望中啦!
meling,你要休息多d,瞓多d呀.

little ka said...

Meling好早d訓
咁先會快d好返~~~~

ohmyjack said...

meling. . .休息多d la!

LaurieR said...

meling...係咪哩兩日凍返就即刻病?
希望你快D好返~~ take care~~

LINGLING said...

meling 希望你快D好返la!

LINGLING said...

已登記了希望被抽中la!!

lazybone said...

Meling,祝你早日康復呀

Szekai said...

好耐無join你既活動...因為一直上唔到來~嗚嗚嗚~ 希望有機會~ 哈~

GeminiR said...

已登記,期待被抽中~~
meling take care 哦~~

GeminiR said...

己登記,希望被抽中!!
meling take care哦~~

小慧 said...

登記了~

Get Well Soon Meling!

tika said...

ho yeah! 又有新野試~
Million thanks^3^

Lian said...

又有新野..我宦apply左啦

yankiyeung said...

轉季d皮膚乾到吾識形容..
呢次參加下先XD
^^多謝Meling
前兩日仲系好凍但今日又熱反..
真系要保重身體牙! :-)

zita said...

近來轉季皮膚敏感又脫皮~
多謝MEILING呀!!!
小心身體!!

iloveupo said...

希望抽中...好緊張呀~

閃閃星小藍 said...

e, 係喎, 今日通知喎~
唔知有冇份呢~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站