Tuesday, November 17, 2009

Nail of the month:You Don't Know Jacques!

opi nail

今天到銅鑼灣找美甲師 Ronda 再做 O.P.I. Axxium Soak-Off Gel refill。想做個單色的 Gel Nail,卻在夜藍色的 Lincoln Park After Dark 及灰啡色的 You Don't Know Jacques! 之間猶豫不決。最終,因為近日跟巧克力有緣,就做 YDKJ 好了。

(圖中的 Sukin Rose Hip Oil,是我近日最愛的萬用油,可以滋潤甲邊甘皮,或加入面霜裡加強保濕。HK$195/25ml)

opi nailPhoto source

看別人用 You Don't Know Jacques! 甲油塗的顔色,跟我的 Gel 是相同的色號。選用 Gel 是因為我懶,不想常常換甲油,又怕太粗魯會撞到甲油脫落。選這個顔色是 Ronda 的建議。You Don't Know Jacques! 顔色有點「曖昧」,在不同的燈光下會有少少不同的著色效果。

看色版覺得 YDKJ 不討好,不過襯到指甲上又很好看,可能因為灰啡之中帶了少少黃調,跟東方女性的手部皮膚顔色頗為相襯。

opi nail

燈光轉換之後,顔色好像又有變化了,對不對?

(圖中的 Sukin Organic Body Scrub 又便宜又抵用,HK$125/200ml,用它來磨身及磨腳,好過用果酸超標的足膜啊)

順帶一提,essie 的 Matte About You top coat 我找到售價是 HK$140,也在美甲師 Ronda 那裡有售。有關 O.P.I. Axxium Soak-Off Gel 的價格及地點,可電郵 Ronda:rondalau@gmail.com

歡迎留言!

12 comments:

alice said...

顏色好看, 之前看到YMCK也有類似的顏色, 猶豫了很久, 最終也放下,因為感覺好像比較適合皮膚白晢的人喔!

Wah said...

唔知夜藍色o個款係點架呢?我就黎有要整gel喇,生得好快,我問美甲c佢話matte about you 塗在gel上會好易甩,所以唔建議喎。我下次整灰色先~

KB said...

好有秋冬feel呀個甲油....讚!

meiling....你令我諗起自己上個月訂左10支甲油既戰績呀XD

Yip said...

我上次做完GEL甲無耐, 就斷左好多隻指甲丫...心痛死.. 唔知係咪太乾燥, 有排先可以再整啦..

Yip said...

我上次做完GEL甲無耐, 就斷左好多隻指甲丫...心痛死.. 唔知係咪太乾燥, 有排先可以再整啦..

Holly said...

i also got this color in Sept! it's my favourite for this fall/ winter!
You are so right, this color matches with yellow skin tone, i guess Asian can give it a try~

Meling Lam said...

Yip> 你是不是做傳統gel nail?定係soak-off gel?傳統gel甲一定要用電磨磨薄甲面再上base,我以前試用連環斷甲,從此唔肯再比人用電磨整我D指甲,所以轉做soak-off gel,過去兩年做calgel,呢幾個月O.P.I.新出o左Axxium就做Axxium。

Meling Lam said...

Wah> essie matte top coat 只能加在一般甲油上,加在gel nail上無效果o架~ 如果做了gel nail又想matte,只能夠加一層在一般甲油,再加一層matte coat,先至會令甲面變啞色。

正。能量女子 said...

我不嬲都好鐘意 You Don't Know Jacques 呢隻色, e+連 Soak Off Gel都有呢隻, 攪到我心思思想比人做番甲..

Meling Lam said...

正。能量女子> 我鐘意做soak-off gel,襟過普通manicure呀,一般的我四天就要卸掉,因為撞崩哂!

Yip said...

我都係Ronda到做soak-off gel , 但唔知點解斷得噤勁... 係呢一個月先係噤, 上次做都無事嫁... 激死我...

Meling Lam said...

Yip> 你有無打比佢?可以打磨及加coating啊。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站