Thursday, November 26, 2009

是日好買:NYLON x Crystal Ball Premium Book No.4



今日路過 Sogo 借洗手間,借後走到4樓看看 Porter Girl 新貨,最後 Porter 買不成,卻買了 Crystal Ball。

Crystal Ball 的代理在 Porter 附近設置了專櫃,有多款包包半價發售,上圖的小包包我一見鍾情,正想問價格,售貨員說她們進貨有三款,連 Premium Book 每套 HK$230。好抵買!看起來像 HK$500 以上的貨色啊!



包包的內籠做得細緻,有膠裡,有包邊。



包包綴有金線,跟其他的 Crystal Ball 包包一樣。



包包頗大,最宜用來在午飯時間載住面紙及錢包去逛街。



原本一共有7款,而香港進貨下排3款。我喜歡黑色又喜歡粉紅色,下不了決定,終於決定買齊兩色,讓好友T小姐選一個,我用另一個。

順帶一提,最近人人在搶的 YSL E-Mook + 包包,有的報攤售 HK$200,有的卻開天殺價售 HK$300,不妨多走幾檔,找到標價 HK$200 的才去買啊。

今晚還敗了很多好貨:



跟T小姐相約晚飯,她帶來托人替我用員工價買的 Majolica Majorca 化妝品,嗯,又有新色可用。



以及她去澳門旅遊時買的手信。



剛巧家裡的隱形眼鏡用光,但眼鏡店沒有 TruEye 存貨,暫時試用 Moist。



特別多謝A小姐的特別安排,讓我們用特價買得心頭好一。



心頭好二。



及心頭好三。

除了敗家,今天還吃過中環蘭芳園心多多撈丁及銅鑼灣新翠華煲仔飯,飽滿而歸!

歡迎留言!

15 comments:

joe said...

very nice watch~!

閃閃星小藍 said...

好似都幾靚咁喎, 我放工去sogo 望下先,唔知囉上手係點樣呢, 嘻嘻

YSL我都見到呀~ 不過黑黑沉沉都係唔係咁好咁~ hahahaha

個錶好閃呀~ 閃閃靚靚~

siufi said...

她帶來托人替我用員工價買的 Majolica Majorca 化妝品<==我也有叫朋友幫我買啊~不過只是買了2枝睫毛液而已~嘻嘻~

Jennifer said...

love the Majolica Majorca stuff! the purse is also very cute, i love leopard print :D

靚靚煮飯婆(靚太) said...

個袋真係好靚及好抵買呀! 我又要去睇下先!

BabyMaybe said...

Meling, 你可唔可以share下Acuvue 1 Day Moist好唔好呀?
因為我近排第一次配Con, 配左Trueye, 但我覺得貴過 1 Day Moist好多呀
唔知實際上兩者有咩分別呢?
thx

alice said...

好多好多Majolica Majorca喎, 不過我最喜歡的還是其睫毛液^-^

鼠鼠 said...

幾靚WO個袋=p 唔駛5百又真係抵...!!!
mj買左好多眼線液wo=p 做咩唔買佢支mascara啊?? 超正啊

Meling Lam said...

鼠鼠> 我鍾意用可以用暖水落妝的睫毛液,MJ的睫毛液好持久但係也好難卸妝,少用。

閃閃星小藍 said...

Meling, 我都鐘意用暖水落既睫毛液唷!

N619 said...

有邊隻用暖水落既睫毛液介紹呀~ 我都想識下 =]

Meling Lam said...

N619> Clinique 同 Fiberwig 都可以用暖水落。

Meling Lam said...

N619> 重有 ettusais 都可以用暖水落

BabyMaybe> Moist售價係比 TruEye 都平幾多,約1/5。戴上去,Moist的質料同normal的無乜分別,咁岩我前日無訓,尋日一戴,開頭會跌返出來。相比起來 TruEye 就無呢個問題,質料軟好多,就算唔夠訓,眼水不足都可以戴得上。

另外,因為我車程遠,最少半小時,我習慣在車上小睡,或做facial時都會小睡。Moist 在小睡後會移位,同normal一樣,等10分鐘至回復正常,TruEye 就勝在小睡不會移位,睡個幾小時都無事。

不過,又係 TruEye 難除D,Moist反而易除好多。

N619 said...

MAC套掃係ifc 仲有貨, 不過佢聖誕套裝同正貨的質地一樣? 我摸落覺得有d 唔同

我想買胭脂掃呀~ 邊隻好呀~ thx

BabyMaybe said...

thx Meling^^
咁似乎真係 Trueye 好D, 因為我成日都會小睡15-30分鐘左右
如果Moist會移位都幾驚~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站