Tuesday, November 24, 2009

試用品派發:ORIGINS Drink Up Mask 試用組
(不限bloggers)

origins drink up mask

介紹過 ORIGINS Drink Up Mask 之後,很多朋友表示有興趣,但我寫post的宗旨不是為了引大家馬上去買,理應試過是否適合自己才決定的呀,對不對?

ORIGINS 方面現送出30套 Drink Up Mask 試用組給《蘋果的化妝箱》讀者,每套包括兩支7ml試用裝,分別是 Drink Up Intensive Overnight Mask 及 Classic Drink Up 10 Minutes Mask。有興趣索取試用品的朋友請填妥以下的表格然後按submit(請勿在此留言報名),不限bloggers,純粹抽籤,人人有機會。截止日期:2009年11月28日。



抽籤後 ORIGINS 方面會直接聯絡被抽中的朋友安排領取試用品,希望在這個忽冷忽熱的天氣裡,可以借花敬佛以小小心意幫到大家啦。

歡迎留言!

13 comments:

LaurieR said...

meling...
我都好想試下ORIGINS Drink Up Mask~~
希望有機會啦~~ thanks~~

岩岩填完個form...但submit唔到??

Meling Lam said...

LaurieR> 而家應該ok,請再試試~

Emily said...

想試origins drink up mask好耐啦..

Emily said...

想試好耐啦~~
drink up mask好出名
不過一直怕敏感 唔敢買

Red apple said...

tks Meling!

鼠鼠 said...

THANKS MELING>3<
之前origins網站都有得登記送新drink up mask架..但好快就送晒..搞到一直都冇得試>.<"

sherrybi said...

希望中哦~~
thanks ~

sherrybi said...

joined~~
希望中啦~~
thanks~

cheunglaiman1987108 said...

我都想試好耐,希望今次可以抽中我啦~THANK YOU

cheunglaiman1987108 said...

我都想試好耐,希望今次可以抽中我~THANK YOU

cheunglaiman1987108 said...

我都想試好耐,希望今次可以抽中我啦~THANK YOU

cheunglaiman1987108 said...

我都想試好耐,希望今次可以抽中我啦~THANK YOU

Wong said...

希望抽中我啦. thx thx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站