Friday, November 13, 2009

是日好用:Sony VAIO X115 netbook

sony vaio x

Netbook 規格,Notebook 價格,自己一定不捨得買。星期一,是我跟老公的六周年結婚紀念,當日大家都很忙,沒有時間及心情慶祝。兩天後,他到旺角辦點事,回家時就帶回金色的 Sony VAIO X,嚇得我馬上從睡夢中驚醒!

想起小時向父母明示暗示想要的聖誕禮物,最後終於收到那種興奮心情。

izzue microsoft mouse

很久之前在 izzue 消費的贈品,W-name 迷彩藍芽 Microsoft mouse,跟金色的 VAIO X 很搭。

sony vaio x

VAIO X 有個特點,輕、薄。單用肉眼看是猜不到的,要親手拿起它才能感受它的 Magic。十個人,十個都會說「嘩!咁輕o既?」。

sony vaio x

厚度比第二期中文版《VoCE》還要薄一點,尺碼比《VoCE》少1.5吋,重量嗎?第二期中文版《VoCE》重670g,VAIO X 重740g(連同可連續使用7小時的電池)。

記得 Macbook Air 推出時,曾在發佈會上當眾奚落 Sony,說 Macbook Air 最厚的部分,比 Sony notebook 最薄的部分更.加.薄。Apple 打的那一巴掌,Sony 遲了兩年才還。遲不是問題,最緊要打得漂亮。

歡迎留言!

10 comments:

lazybone said...

外形很靚仔呢,cool....

閃閃星小藍 said...

真係好薄咁喎.....

J^mi said...

So sweet~~ ^^

sony notebook好用嗎??

Elsa said...

你先生好錫你呀~

個時我都有諗過等呢部出﹐因為config好岩用﹐不過價錢可以買macbookpro。
sony唔止還apple一把﹐仲證明左呢個世界除左apple design值錢外﹐sony 唔比apple弱

Yip said...

Meling, your bag is quite beautiful... what is it ar ??? is it Mulburry ?

Meling Lam said...

Yip> 無咁貴,係Tsumori Chisato,前年去日本買o架喇,今年又有返呢個款,有深紅/黑色。

ohmyjack said...

但我都係鐘意Macbook 多 d. . . . .

Meling Lam said...

ohmyjack> Macbook Air 比 Vaio X 重2-3倍,我打算Mac下一部新機出果時,再諗下買唔買。

而家有部機行windows 7都唔錯,我有D稿要用word format交,而家可以在notebook上做formatting send 出 :)

Yip said...

wah Meling, 你果然係緊貼潮流丫, 乜都知... 今日去睇過又試上身, 巧LIKE丫.. 等我找朋友仔幫我買先... 一個袋一個鞋, 真係買唔停丫... 哈哈

candy said...

我都好鍾意呢部,不過唔捨得買.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站