Wednesday, December 30, 2009

2010 第一份生日禮物



我的生日月份是一月,想不到這幾天已經開始收到生日禮物。



收到 Red Packet 公關送上的 Exploration 禮包。原來 Red Packet 是個在香港比較新鮮的送禮概念,由於大部分人收到的禮物都是「得物無所用」,說明想收甚麼禮物又有點怪,我們又不太流行外國人使用的 Gift List 做法。

Red Packet 有點像現金禮劵,不過上面沒有寫明價格,送禮人只要付出一個特定的金額(如 Exploration 每套HK$888),收禮人可以從中選出最喜歡的禮物。



打開漂亮的紅色禮盒之後,內有一個紅封包。



封包裡有一張 Gift Card 及一系列的選卡。



我這套選卡共有18款,分別是Wellness、Sport、Escape 及 Gastronomy。收禮人可以從中選擇,喜歡到 Bella 做一次 Facial?到淺水灣 The Retreat 做 Massage?到 Dance Trinity 上 Salsa 舞課程?做5堂 Yoga 或4次 Bootcamp training?也可選擇到 Soho 區的高級餐廳享用二人午餐或晚餐+餐酒/香檳。

有些選卡內容可能是收禮人從未想過的,例如 BG-Performance 的珠海來回船票+賽車通行證+午餐,Hong Kong Poker League 的撲克私人指導課程+晚餐,或是專做形象指導的 Savvy Style 一對一個人化妝課/穿衣指導。部分選卡更是聞所未聞的「鬼佬style」活動,例如 Murder Mystery Dinner



收禮人只要在選好選卡之後,打電話或電郵預約,其他的一切由 Red Packet 處理,送禮人也無後顧之憂。

我覺得這份禮物最有趣的是,大部分選卡內容都超出了 HK$888 的價值,例如是二人法國菜午餐加餐酒,或是到珠海那個 Package,都是物超所值的。而選卡內容之間的原價也有分別,有的約值HK$1000,有的值HK$1000多,有的甚至是一般人無法預訂的,那麼收禮人對於禮物價值的概念就會比較糊,淡化了送禮的勢利感覺。

除了 Exploration,還有 "Experience", "Very Him", "Very Her""Extravaganza" 幾款不同價格的禮包(HK$1,888/2,888/4,888),供應服務的單位大致上跟 Exploration 的一樣,但選卡的內容就會更豐富。看來 Red Packet 除了適合當生日禮物,用來做父親節/母親節/結婚禮物也不錯,比起送杯碟更有心思,至少收禮人一定有用。

我選了哪張選卡?暫時賣個關子,到我去玩過之後,再在這裡揭曉。

歡迎留言!

12 comments:

閃閃星小藍 said...

好好既概念喎~~

我生日會有 List比朋友仔揀送禮物,一來唔駛佢地諗,二來我得物有所用!

靚靚煮飯婆(靚太) said...

真係一份令送禮人/收禮人都開心的送禮之選喎!

預祝你生日快樂, 青春常駐!!

Szekai said...

珠海來回船票+賽車通行證+午餐 <<-- 呢個好吸引喎~~~ 份禮物包包都幾有趣... 哈~
預祝你生日玩過痛快... 禮物收到手軟...

但願我只是一片綠...葉 said...

預祝你生日快樂先~~~
心想事成~~
heehee.....

reddy said...

好特別的送禮意念
我自己買了dkny那瓶紫色香水
作為下個月生日禮物 

預祝我們生日快樂 !

CARRIEISM said...

真係好特別呀~
但比著我d fd同親戚佢以為係coupon又唔睇清楚, 又怕去到又要再收費,九成擺埋一邊, 到時我就激死啦~

Sandra said...

個idea真係幾好喎!!!不過老人家就唔o岩啦,鬼識揀咩...

Wintyb said...

Happy Birthday ah~~~~~ :>

BabyMaybe said...

之前我D朋友都係問我想要D咩, 之後佢地再去揀
咁樣我又會岩用, 但又有少少神秘感

不過Red Packet 呢個idea都好好呀~

zita said...

個CONCEPT好正呀~我成日都收到好多唔等使禮物,但又唔意思開口講要D 0羊~^^

蘇珊娜 said...

很特別的生日禮物啊~~~
預祝妳生日快樂
身體健康 ^^

alice said...

外國gift list idea真係好好, 佢地結婚都係咁做, 一對新人如果搬新屋既, 通常gift list都係一d新居需要既野, 咁朋友自己從list揀想送咩野, 收者又實用,買者又唔怕買錯啦

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站