Friday, December 18, 2009

終於過萬!多謝903 & 來探我的朋友

903 塔利A班 陳強 阿Bu

多謝903的Bu & 陳強,邀請我到 903 新節目《塔利A班》第一課:寫Blog 受訪。

錄音時我好緊張!由於我是《一八七二遊花園》及《你睇我唔到》的忠實聽眾,受訪之前已經在想要如何配合,你知這兩個男生的轉數有幾快o架啦,我呢啲「姨姨」要好集中至「跟到」!

903 塔利A班 陳強 阿Bu

還要多謝 Bu & 陳強在節目裡提及,昨天本blog瀏覽人數急升,單日瀏覽量終於過萬!是開blog以來第一次啊!903的宣傳效用,真的好厲害呀~~~

恭喜Bu考得車牌。你的頭髮顔色好靚呀!
多謝陳強推介《音樂人生》,真的很吸引,會馬上去看!

歡迎留言!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站