Thursday, December 03, 2009

愛在心裡口難開


相片來源

愛,Love,Like...常常掛在口邊。你每天會在 Facebook 說幾多次 Like?在MSN說幾多次 Love(心形圖案)?可是,你有沒有向爸爸媽媽說過「我愛你」或是 I Love You? 我自問沒有說過,寫,也好像只是10歲前的事。

今天路經無印良品,買了少許用品及一頂冷帽。想起來,我去年送給爸爸的禮物,就是 MUJI Massage Oil 套裝。我不知道他有沒有用,也不知道他懂不懂得用,後來跟朋友談電話,說到送給家人的禮物,她建議,不如送人人都合用的潤唇膏吧!

要選潤唇膏送給爸爸、媽媽及兄弟,包裝不能太女性化,香味不能太強,滋潤度要高,但又不能是 lip gloss 狀。後來我看中 Clean & Clear 的潤唇膏,抵買(只是HK$23.90),滋潤但不 glossy(男人怎可以塗 glossy...),包裝中性(粉藍色)。



如加上一張親手寫的心意卡,家人應該會喜歡呢。

歡迎留言!

7 comments:

靚靚煮飯婆(靚太) said...

我想問下件衫可係邊度買呀!!

Meling Lam said...

我見photo source果度可以網上訂,在Sogo童裝部都有見過差不多的。

Picania said...

我覺得買俾爸爸媽媽嘅禮物乃係世上最難諗㗎...(雖則你送咩佢哋都係好高興, 但係都唔可以咁"行貨"㗎嘛)

Meling Lam said...

Picania> 所以我打算送潤唇膏,實岩用 ^^

mook said...

我都買了一盒汽水潤唇套裝,
分了給爸媽,
家姐都受惠!

reddy said...

上一輩人 畢竟對表達愛的方式 有所保留 
然而行動可讓他們知曉我的心意

 

hidee said...

嘿,我比較實際,請佢地食左一餐魚一丁XD
因為佢地無咩特別野想要,叫我唔駛送啊~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站