Monday, December 07, 2009

東亞運動會開幕煙花匯演 @海港城



聽說在海旁舉行的東亞運動會開幕儀式因為入場及封路安排不周引致很多人有怨言?那晚我也身在尖沙咀,在海港城裡卻沒有任何亂子,人人開心。

7時左右,我跟 Alan 到達海港城 Faces,跟事先約好的100多位讀者交收入場門票。雖然我們說明了 7:30pm 之後就會離開,不過後來得知幾位朋友分別因為封路而搭不到車或是行不到過來而耽誤行程,最後我們約 8:30pm 才派出最後兩張票。(拜托,拜托,拜托,下次不要遲到咯)

順道提醒一下,大家下次要到尖沙咀看煙花,最好的路徑是:乘地鐵到尖沙咀站,從九龍公園出口走出去,經海防道走到海港城,入到海港城之後再一直走到Faces那邊,這條路最直接而又暢通無阻,只需15分鐘。北京道或是1881那邊的路,因修路工程未完變得很轉折,加上接近封路地段,可能用30分鐘也未走到天星碼頭呢。



今次跟國慶煙花那次不同,現場有電台直播,讓大家聽到歌星演唱及進場盛況。煙花匯演在 9:15pm 才正式開始,但一直有在試放幾個。



爸爸帶了幾支 glaceau vitaminwater 給我,由於喝它是會有飽足感及「元氣」,喝著喝著就不覺累了。



另一邊,老公及老爺用 iPhone 或國產小電視經 Wi-fi 在看開幕儀式。



煙花匯演正式開始時,爸爸和老公分別用 LG CrystalLG Chocolate 拍 Video。

說到拍煙花,這兩部 LG 手機的表演就比 iPhone 好多了,iPhone 拍錄象時無法自動對焦,拍出來的煙花錄象只是矇矓一片。



我只是襯熱鬧的拍了幾張煙花照,之後就專心的看。今次的編排不及國慶煙花那次精彩,不過最後一幕實在有夠震撼,我不停在說:「燒錢呀!燒錢呀!」

煙花後已是9:45pm,家人很餓,要快快的找個地方吃晚飯。我建議到就近的「翡翠拉麵小籠包」,這家分店跟 BLT Steak、「八月居」等等一起入選2010「米芝蓮」Bib Gourmand 推介食肆呢。

我們人多,索性要個八人套餐,加三籠小籠包,懶得慢慢選,卻因此吃到幾道平常不會點的菜。



除了每人一盅金華火腿清湯、多碟前菜之外,還有蒸桂花魚。我不愛吃魚,但爸媽都說這條魚蒸得很滑,而且用上菜浸甚有特色。



第一次嚐就愛上的百頁結烤肉。百頁是其中一種豆乾,打個結,跟鹵水烤肉拌在一起,很滋味!



好像是名為「西施蝦球」的一道菜,像「賽磅蟹」的蝦球版本。超愛那些蛋白,好吃極了。



津白時蔬。這裡的津白不會像老式上海館子那麼油膩,芡汁濃度及分量剛好。吃飽9個人,埋單連加一只是HK$1,500,十分划算。

歡迎留言!

22 comments:

Heidi said...

Thanks for the tickets,I got 2 extra from the party so I invited my parents too. We all had a wonderful show and enjoy it alot.

Also I update my blog already, please come and visit to see what's in the Cle De Peau skincare set... many many thanks again.

mook said...

Thanks Meling~
Nice fireworks tonight!

http://www.theztyle.com/blog/space.php?uid=12013&do=blog&id=22142

mook said...
This comment has been removed by the author.
Carrie @~@ said...

本來我都冇諗住現場睇, 但係o係Beauty Bloggers X'mas Blossom度送o左2張, 所以都去o左感受現場氣氛.

好彩我5點幾已經去到Harbour City (因記錯以為7:30放煙花:p),所以好容易就去到.

ERNIE LUI said...

煙花好精彩!
再次謝謝你的門票啊!

Meling Lam said...

Ernie> 不用客氣~

Carrie> 那你一定站到好位置喇。

mook & Heidi> 開心就好 :)

lazybone said...

果日出奇地少人喎,我地7點幾去,都可以企得好前,多謝meling既門卷呢

鼠鼠 said...

我都有去睇到呢..真係好感謝meling抽到我去bloggers party^^ 真係辛苦晒你..因為要俾飛d網友搞到睇唔到開幕禮..btw..你影果張煙花好靚啊!! 我帶左DC都影唔到..激死

Red apple said...

唔怪得我八時還見meling你在benefit那裡啊! by the way, 多謝你的票呀,真係好好睇!

J Yeung said...

Hello Meling, 那晚在vip區見到你喔(還有剛出blog的草間彌生圓點袋 =P), 但唔好意思打擾你同屋企人(其實係怕羞先真...*_*).
我是戴住帽偷望左你幾次0個個女生, hee..^^"

Meling Lam said...

Red apple> 對啊,站得有點累 :)

J Yeung> 係?你是不是站在我們附近呢?

Red apple said...

在BENEFIT看到你,很想和你say hello 的,但還是不打擾你了!當晚寫咗BLOG了!
http://loveis-important.blogspot.com/2009/12/blog-post.html

wini said...

煙花好精彩!再次多謝你既門票!=D
LG手機真係拍得好靚 @0@ 我部DC都拍唔到, 蒙茶茶...

=manvicbrorehamz= said...

多謝你呀meiling!
我本身仲以為抽唔到,5號下午check email先知有得睇!好開心呀!我好鍾意睇煙花!
本來想親口答謝你的不過拎飛個時你傾緊電話呢..希望下次有機會再見到你啦!

elaine

Meling Lam said...

elaine> 唔使客氣,我都係借花敬佛,大家多謝海港城啦。

Natalie said...

Meling, 多謝你送出的入場卷及親自於 faces 做較收. 當晚亦遇見我的好友及其幾個 families 一起看煙花, 好熱鬧呀! 再次謝謝你的安排. 以下一些當晚照片傾與之共分享:
http://www.facebook.com/album.php?aid=132548&id=554044225&l=1d10e01ba6

reddy said...

這兩天看回你及其他blog友既煙花照片
總算彌補了當晚因為要返學而看不到煙花..
個兩張入場劵 給了老死 他跟女友去看完
說很好feel呢! 聽了也覺開心

reddy said...

這兩天看回你及其他blog友既煙花照片
總算彌補了當晚因為要返學而看不到煙花..
個兩張入場劵 給了老死 他跟女友去看完
說很好feel呢! 聽了也覺開心

靚靚煮飯婆(靚太) said...

多謝meling 呀, 仲要多謝個位alan 係佢打比我我至知我抽到呢!! thank 你們呢! 個日企到腳你軟, 下次再大機會去的話, 我都要學你買定數支 glaceau vitaminwater 去先得!!^3^

J Yeung said...

Meling> 未放煙花前都同你一樣靠住個鐵欄等睇 =P 我係企响你右手邊隔2,3個人既位置喔

Meling Lam said...

J Yeung> 你叫我呀嘛 ~_^

J Yeung said...

Meling> 下次會架喇~ hee.. ;)
(btw, 有件事想麻煩你, 可以check email嗎?? thx)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站