Monday, December 14, 2009

在心情低落的星期一,回想周末的快樂時光



I hate Monday!尤其是,電腦OS升到雪豹,未感受到速度,就率先感受到不便!字體變幼,操作鍵又改了,每打幾個字就要多按幾個鍵,Photoshop 及 Thunderbird 都被升級了,怎麼要一次過習慣所有軟件的新操作?!我討厭升級!

還好,雪櫃裡有星期六從 Starbucks X'mas Party 裡帶走的榛子朱古力鬆餅,把血糖升高,心情平伏。回想星期六那天,先是 Starbucks Party,然後是 Beer Tweetup,玩了六小時,真的好快樂。(可惜「有咁耐風流,就有咁耐折墮」,今天我要做好所有周末沒有完成的文案,還要忍受樓上的鑽牆聲音,快要瘋了...)



上周六,我跟十位女性朋友 及 Jansen 那邊的朋友一起出席在灣仔鷹君中心 Starbucks 舉行的 X'mas Party,試盡了各款聖誕蛋糕及食品。沒報名的男生可能會後悔,那天有80%出席的 bloggers 都是漂亮女生呢!(不要誤解呀,其他的都是俊男 ^_^)



甜品永遠是女生最好的朋友,那天有大樹頭蛋糕、小樹頭蛋糕、薑餅屋、朱古力慕絲、榛子朱古力鬆餅、綠茶林明頓等等,鹹點方面有素菜烘蛋批、牛肉沙律麥卷及火雞薯蓉批,吃得好飽!



吃飽飽之後,Starbucks 的靚靚公關T小姐主持抽獎,大獎由阿亮奪得!之後我跟 @crazylegz@tinyau 轉場,到尖沙咀河內道 Biergarten 跟一班 twitter 朋友把酒談天。



帶甜的 Kristell(好像是這樣寫),好喝,可是我酒量差,喝了三小時也喝不完。



Snack Platter,我們都好喜歡「篤篤下」,火速吃光。



德國鹹豬手,這裡做得比德國啤酒節更好。



也是 @crazylegz 推介的 Potato Pancake 配蘋果蓉。



後來點了無酒精的 Tender Berry,火速喝完。

原本這篇文很長,可是該死的 firefox crash了兩次,令我重打了兩次,什麼興致都沒了。我討厭升級呀!

歡迎留言!

16 comments:

LaurieR said...

我看了hidee的blog呀...
知道你們玩得很開心呀 XDDDD
我一定要抽時間去Starbucks吃過夠~ ^^

閃閃星小藍 said...

個大樹頭蛋糕被我帶走了!hahahhaha~

kAt said...

訂左雪豹(family pack), 但仲未裝
其實有乜唔同?

Meling Lam said...

kAt> 我未感受到好處,只是停不了竹戈crash firefox,打中文速成的出字次序又改了,好多不順,討厭死了!

J Yeung said...

你地既Starbucks party好開心呢. 我仲未試佢地既聖誕食品...見到d相又激發起我為食之心. =P
我同朋友又係鐘意Biergarten既豬手同snack platter, 個potato pancake看來不錯, 下次又試下先.
(Meling, cheer up~~ ^_^)

Meling Lam said...

J Yeung> Starbucks 真係一個好好的party venue。我比電腦激o者,還好不是比人激。

Heidi said...

I hate Monday too...so much work today. All your food looks and must taste good. Yummy again!!!

BabyMaybe said...

Am I one of the 80%漂亮女生? xDD

鼠鼠 said...

hehe..真開心..咁快又有x"mas party^^

kAt said...

撞FF? 咁又好慘喎....
不過chrome出左mac版, 同時opera都唔差, 係無左同文堂/ drag & go等等add on超唔慣

有無試過yahoo輸入法? 佢好用過vanilla架~

lazybone said...

個活動好似好正咁呀,點解我唔覺meling你有send mail出黎invite members 參加既?

Meling Lam said...

lazybone> 唔明你所指是哪個活動?第一位只係搵咗幾個熟人一齊去,第二個係我的twiitter friend聚會o黎o者.

但願我只是一片綠...葉 said...

我都覺得你果句"80%都是漂亮女生"好搞笑~~~~~
果日的"小"禮物真的好美.......
我也心思思想去starbucks 開party~~~~
THX!

Meling Lam said...

80%都是漂亮女生,其他都是俊男!

Phoebe said...

hehe,原來snack platter既"before"係咁樣樣既!好吸引!當晚多謝你帶我搭地鐵,我路盲既程度真係令我覺得好失禮 >_<

Meling Lam said...

Phoebe> 我曾經o係果頭工作,熟D係應該o既~

下個月再去食過! 看看 @crazylegz 幾時再“開班”。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站