Monday, December 14, 2009

與粉紅有緣



最近自己花錢買或是朋友送的禮物,碰巧都是粉紅色的。

多謝公關送上的 FANCL MCO Cleansing Oil 節日限量版,樽身上的灰姑娘插畫出自德國藉插畫家 IRMA 手筆,是 Princess series 的第一浪,之後還會陸續有來呢。



限量版附送迷你版 MCO 一支,方便旅遊時使用。



出席 Harbour City Beauty Bloggers Christmas Blossom Party 那天,妝容由 ettusais 的BA代勞。到 ettusais 買滿HK$500,可得兩次免費服務,可選化妝/油手甲。所以我買了這款 X'mas Set。



以及新出的 Lip Essence。算一算,我打開了而又同時在用的潤唇膏應該有...十支!



多謝 Alison 的聖誕禮物,粉紅毛毛暖水袋,好合用,又漂亮!



還有這條小毛氈,好軟好舒服,是我的冬日寫稿良伴呢。

歡迎留言!

10 comments:

KB said...

OH~~ PINK LADY>3<

reddy said...

對那個lip essence 很感興趣 
雖然我較愛紅色 但粉紅色 也很討好 
心形暖水袋 真的好美呢 ^^ 

Meling Lam said...

reddy> lip essence 有分支裝及tube裝,我覺得支裝比較易用所以選了這個,塗上後有少少閃亮粉紅,省了塗lip gloss呢。

鼠鼠 said...

FANCL的確好靚..上次美人魚有買嗎??都係好靚^

Szekai said...

Fancl真係越出越靚呀!!! 而且都幾好用!
我都係好鍾意用唇部Product,忍唔住又會買新既護唇產品, lip gloss.. 好難忍呀! 哈哈哈~

wini said...

心形暖水袋暖粒粒, 好sweet >v<

但願我只是一片綠...葉 said...

都係覺得粉紅色襯你~~~~~~
過兩日終於合用了~~~~~

J Yeung said...

對ettusais支lip essence有興趣~ 之前tube裝已經想試, 而家出埋支裝仲岩.
係咪都$120?

Meling Lam said...

J Yeung> 同tube裝一樣。好似係$120。

reddy said...

多謝Meling 的告知 
找天都去看看 
順便看看那枝DKNY紫色香水 
打算用來送給自己下月的生辰禮物 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站