Wednesday, December 16, 2009

是日好買:2折買 CHOUETTE 水晶手表

chouette

算起來,我曾多次心甘情願的把金錢奉上給胡敏珊去賺。

TechnoMarine 買了一只,Philip Stein 買了一只,兩只都是粉紅色的,兩只都經得起時間及潮流的考驗,戴了多年也不覺過時。當我知道 CHOUETTE 是她的自家品牌,第一時間就想去捧場。

可是路經IFC的 CHOUETTE 店,最便宜的售三千多,別注版售八千多,好貴呀,不捨得。昨天從電視廣告中知道,到屈臣氏買滿HK$250,加HK$650可換 CHOUETTE Bonbon 手表一只(原價HK$3000多),我登時兩眼放光,決定今天要去看一看!

chouette

翻查資料,原來11月己做過一次推廣,到屈臣氏買P&G產器滿HK$150,加HK$650就可以換購CHOUETTE Bonbon 手表,當時還有十款呢。今次不限P&G產品,買什麼也可以,於是我買了 ATORREGE AD+ 2號及3號(每支HK$280)。不喜歡黑色手表,在紫紅與銀色之間,又無法作出決定...於是狠狠地決定買齊兩個顔色,用來襯衣服也好呀。

chouette

手表鑲有很多 Swarovski 水晶,表殼鑲有80粒,表圈鑲有120粒,手表面鑲有約150粒,有日期及秒針,日本石英表芯,原廠保養一年。

chouette

紫紅手帶那款用粉紅水晶配白色水晶。

chouette

銀色手帶那款用灰綠色(?)水晶配白色水晶。

chouette

只要用手撥一下表帶後面的「機關」,可隨時更換另一顔色或質地的表帶。

chouette

表殼四周也有鑲上水晶。據說只有20家屈臣氏有得換購呢,男士們可考慮買來送給女友。當然,如你想買更貴的禮物我也會贊成啊,又不是花我的錢 :P

歡迎留言!

17 comments:

Pauline said...

邊幾間WATSONS有得換?

Meling Lam said...

Pauline> 宣傳單張話係其中20間有售,我估比較大間果D就有。我今日去葵芳。

mook said...

我覺得你上一次買FURLA的手表靚多~!
可能我不可用皮表帶啦,
故覺得你上次個隻好正!
:P

我都有幫襯胡小姐的TechnoMarine及Toy Watch,
一只膠帶一只換了布帶正正合我意呢!
何況胡小姐係小有自己做代言我都覺得完全無問題,
仲好靚下的老闆!都抵既!
:D

BTW,你的藏錶量不比代妝品弱呢!
勁!

Heidi said...

I bought the purple watch yesterday too, I got it at TST haha... It's such a bargin and so pretty. Yeah..we have the same watch!

lazybone said...

好閃呀...買任何野$250就得?

zita said...

紫色好靚呀~MELING!!

Meling Lam said...

lazybone> 買任何野$250, + $650 可換一隻,分單(再買多$250, +$650)就可以換兩隻。

Teresa said...

好閃呀!*v*紫色個隻好靚呀!唔知仲有無得換呢?

ladybeauty said...

隻錶你帶上手靚好多,我係屈臣氏見實物無咁靚,搞到我心郁郁想換隻

BabyMaybe said...

雖然我淨係返學先戴錶, 但見到咁靚又心郁郁都買返隻出街戴~~

BabyMaybe said...
This comment has been removed by the author.
蘇珊娜 said...

嘩~~超抵啊~~~
而且我最喜歡這些閃閃的配飾
不過呢d荀野,澳門通常都沒有的...

J Yeung said...

我鐘意銀色0個隻~
但岩岩前一排先買完2隻新錶... >,<

Meling Lam said...

Teresa> 尋日有朋友去中環換,重有貨。

Pauline said...

今晚去cwb睇先
如果冇聽日去kwai fong..
好掙扎銀色定紫色....

Meling Lam said...

Pauline> 看過真身,拼過上手再決定。

KTKT said...

人生有几多個十年, 又有几可有咁抵既野買~ 我決定買晒3隻 :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站