Saturday, December 12, 2009

化妝練習:糾正「大細眼」



近來眼部感到很乾,常在入睡後揉眼睛,翌日醒來不是左眼腫就是右眼腫,冰鐵匙、按摩器,什麼都試過了,都沒有用!想不到,還是用化妝去糾正「大細眼」最快見效。

1. 今日醒來,右邊的出現了三眼皮!明明平時是左邊的有三眼皮嗎,根本不知道發生了什麼事。



2. 戴上「星鑽CON」,效果好一點,可能是焦點都落在瞳孔去,「大細眼」乍看沒之前的明題。



3. 化妝時,塗上眼蓋色及眼瞼色之後,左邊沒有腫的眼我畫了一線內上眼線,右邊有腫的眼我畫了內上眼線及外上眼線,所以明顯看到右邊的眼瞼顔色較深。(今天用 NARS #Black Moon eyeliner,愛它質地夠軟,易上色)



4. 張開眼睛,右邊的黑色眼線令三眼皮在視覺上「收縮」,左邊用較淺的眼瞼顔色,令眼皮在視覺上「擴闊」。一「收縮」一「擴闊」,看來就平衡得多了。


After makeup & After「星鑽CON」

對比 Before makeup & Before「星鑽CON」

5. 從另一角度看,三眼皮也像消失了!



小小心得:用黑色、鉛筆狀的眼線筆,不要用液體眼線筆去畫那條「收縮」黑眼線,並在上方加蓋一點灰黑色 shimmer eye shadow,就會令到糾正效果更自然,合上眼也不會怪怪的啊。

歡迎留言!

10 comments:

alice said...

我間中都會有三眼皮呀, 仲有一黎就係連續幾日, 最誇張係試過4眼皮!!!!!

Meling Lam said...

alice> 我好多時係揉眼揉到醒o左,跟住第日實有一邊腫 :(

hidee said...

我試過5眼皮 orz....

Natalie said...

星鑽CON戴左精神好多,又令我心思思了~HEHE

Sandra said...

我都會,因為成日都水腫冇辦法...
所以日日都一定要畫eyeliner,唔係出唔到街..

Meling Lam said...

Sandra> 如果你在鬧鐘響之後會訓多一陣,可以試下在鬧鐘第一次響果時用枕頭墊高個人,第二次響就醒(大約相距5-10分鐘),咁就可以幫到面部的水腫落返個身,起身再飲一杯暖水,就會好好多。

Szekai said...

我成日都大細眼...影相見到自己咁...好似未訓醒... 鳴鳴鳴...

靚靚煮飯婆(靚太) said...

如我晚上飲水第二朝都會眼腫架, 所以都盡量晚上唔飲咁多水先瞓!

sausally said...

我也喜歡揉眼睛,最怕眼紋會加深,鳴。

giegie said...

我就係瞓覺不知覺係咁摔眼...而家長期大細眼...因為摔得多嗰邊...眼皮好似厚咗...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站