Tuesday, December 29, 2009

是日好買:Crystal Ball x UNIQLO UT project

crystal ball uniqlo

好友W放假,約好4時去吃 Jo Malone x MO Bar 的精選下午茶套餐兩個女人半年沒見面,一見面仍能暢所欲言。朋友,還是舊的信得過。文華的 Jam & Scone 一貫難食,我想是我的問題,而不是 Scone 的問題吧。即將離開時,莫文蔚還坐到我們後面跟友人 Happy Hour 呢。

嘆茶後約好另一好友T到銅鑼灣晚飯,等人期間W想到 UNIQLO 買衣服,一心陪人逛街的我到頭來敗了一大袋新衣,包括新到港(大約是12月21日上市吧)的 Crystal Ball x UNIQLO UT 系列,每件 HK$149。

crystal ball uniqlo
crystal ball uniqlo
crystal ball uniqlo
crystal ball uniqlo

我買到的幾款 UT 尚有其他顔色,餘下的尺碼大多是 Size M 或 Size L。

crystal ball uniqlo
crystal ball uniqlo
crystal ball uniqlo

上圖幾款 UT 也有存貨,不過到了明天或後天就無法預計喇。

crystal ball uniqlo
crystal ball uniqlo
crystal ball uniqlo

這幾款在利舞台分店看不到,可能是賣光了?

crystal ball uniqlo
crystal ball uniqlo

這兩款也好可愛呀,或者遲一點再發售?

歡迎留言!

11 comments:

靚靚煮飯婆(靚太) said...

件件衫都好靚呀!!

tika said...

圓點點那款也好看,今天放工去八下先~

但願我只是一片綠...葉 said...

款款都好靚ar~~~~~
14~一件,唔買又真係對唔住自己~~~

mookbeauty said...

太古那間沒有出售此系列啊~!

Heidi said...

I like...I like...All of them are very pretty!!! Let me go have a look sin.

alice said...

最後果件好似幾靚喔

candy said...

橫間那款幾好wor,聽日我去尖沙咀,順便睇下先

鼠鼠 said...

e..唔知係咪唔係間間都有得賣呢..
好幾款都係uniqlo見唔到..

LaurieR said...

我今日都買左兩件呀~~~
我起鑽石山買...所以D size都仲幾齊!! D款好多都有~~
搵左好耐都無黑色底金色字果件呀~
最後...果件白色都好靚~~

如果有sis見到有得賣...記得通知通知~~

Priscilla said...

我昨天去Uniqulo完全無呢個系列...有無人知邊度仲有貨?

Meling Lam said...

Priscilla> 上面 LarieR 話鑽石山有貨,可以打去問問。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站