Friday, December 11, 2009

FRESHLOOK ILLUMINATE「星鑽CON」體驗

freshlook illuminate 星鑽con

以前只戴過 1-Day Acuvue 大眼仔,沒有試過其他品牌,並不知道兩者在質感及大眼效果之間的分別。今次多謝 FRESHLOOK 公關邀請,先到眼鏡店驗眼,再試戴新出的「星鑽CON」。

約好視光師陳先生。他的店在嘉賓大廈903室,客人不多,可能因此驗眼驗得非常細心,還發現我的眼壓偏高,原因是常常看太接近的東西(電腦!)。

最後結論,還是沿用我一向的度數配CON。FRESHLOOK ILLUMINATE「星鑽CON」比其他的「大眼仔」不易移位,外環由紫黑加深啡組成(見上圖),比傳統的「大眼仔」效果更自然。

freshlook illuminate 星鑽con

試戴時,我即場拍下了效果。左邊是沒有戴CON,右邊有戴「星鑽CON」。雖然右邊眼皮腫了影響了直接對比效果,不過有戴與沒戴的分別仍然很大。

現時「星鑽CON」的售價是每盒 HK$240(每盒30片),買6送1,售價比另一 1-day「大眼仔」便宜。

歡迎留言!

11 comments:

閃閃星小藍 said...

可惜佢冇搞試戴呀~ 想試下先買唷~

Meling Lam said...

閃閃星小藍> 應該同其他CON一樣,只要你想買,就可以安排試帶,最少可以係10片起。

閃閃星小藍 said...

Thanks Meling, 我有戴開呢個牌子既colour cons, 今次呢個星鑽con 真係好吸引我唷~

wini said...

我都想試下color con, 但我散光太深, 無我度數 T.T

Meling Lam said...

wini> 散光好似真係唔戴得,唔知遲D會唔會有散光大眼con?

CARRIEISM said...

好靚呀~~~
我散光照戴colour con~~hahah
係1個月定2weeks??

J Yeung said...

我未戴過大眼仔, 因成日驚唔舒服.. :(
不過又心思思想試, 哈哈~~

Meling Lam said...

Carrieism> 呢款係每日拋棄型,我不喜歡洗con,鍾意one day呀。

J Yeung> 通常都有得試戴,問問你的相熟眼鏡店?

J Yeung said...

Meling> 尋日去補給普通日戴CONS時, '順手'買左一盒星鑽返屋企了. :P

Meling Lam said...

J Yeung> 我呢幾日都有戴,效果好好呀。

J Yeung said...

Meling> 我仲未開黎試呢. :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站