Friday, December 04, 2009

Harbour City Beauty Bloggers Christmas Blossom Party 禮品包開箱文


(我在負責抽獎,大獎是 Cle de Peau skincare set + IPSA 最新化妝品!!!)

12月3日,在海港城太子酒店 Beijing Suite,百多位 beauty bloggers 聚首一堂,做善事,化靚妝。

「開箱文」這用詞是慣寫科技新品的朋友教我的,用到今晚 Harbour City Beauty Bloggers Christmas Blossom Party 的禮品包之中也適用,因為一張相實在拍不完,禮物太豐富啦!



首先有充滿聖誕氣氛、ORIGINS 教大家親手裁種的聖誕花,由於聖誕花需要隔天淋水,寓意我們的皮膚也要隔天 Drink Up!(我的畫好低能 -_-)



離場時,每人可得禮物包一份,內有重約2磅的禮物,分量十足。



Coupon 方面,有 IPSA 化妝服務、ilColpo Hair Service 20% off、dermalogica HK$50 cash coupon、Barbie Free Nail Service、RMK 化妝服務等。

還有兩張本星期六舉行的東亞運動會開幕煙花匯演入場劵,千萬要記得使用啊!



禮物方面,有 Max Factor 的唇彩及 Rick Chin 推介睫毛液,Covermark 迷你粉餅及 makeup base。



RMK Powder Foundation 及 makeup base,好可愛的 mini 版啊。



Shiseido Maquillage eye makeup 及 lip color Sample,以及 White Lucent 旅行裝。



Tommy Girl body wash、Barbie 迷你唇彩、Harbour City Shopping Baby 電話繩、Jurlique Love Balm(原價HK$135!)、Origins sample 7支,可以每天試一款 ^^



LUSH HK$100 cash coupon、Ocean Salt 海洋水晶磨砂膏 sample、Ultra Bland 獨門秘方潔面霜 sample。



Zensation sample 5件、Clinique eye mask & moisture surge sample。



Covermark 新出的 Cell Advanced 系列 sample。



還有令到人人驚嘆的 MENARD Collagen Gold 一盒10支(原價HK$240),
每人有一盒喎 @.@



今次的 party 由 Harbour City 及 ELLE 合辦,ELLE 除了安排化妝示範、髮型示範及名模陳嘉容的 beauty tips 分享之外,還即場讓 bloggers 登記成為 ELLE Club members,我也加入了,所以得到 ELLE Goddies Bag 一份,內裡有 ELLE 雜誌、Paul & Joe 證件袋、Henry Lau for ELLE 圍巾及陳嘉容的新書。

收到官方的發相之後,再跟大家分享我們今晚玩過的節目。

歡迎留言!

35 comments:

Athena1218 said...

多謝Meling!今次有機會再參加海港城既愛美Party,玩得好開心呀!希望再機會參加啦~ThanksThanks!!

Athena1218 said...

多謝Meling!今次有機會再參加海港城既愛美Party,玩得好開心呀!希望再機會參加啦~ThanksThanks!!

Heidi said...

Thank You Meling for letting me go again...I really had a great time and meet alot of new friends. Also I'm go glad you pick my name in the lucky draw for the grand price. I love it!!!

mook said...

個電話黽好Q!

daidai said...

waaaa....
meling你好快呀!尋晚返屋企太攰都冇認真睇個禮物包,原來咁多好野!
hahahaaaa

tika said...

禮品包太震撼了@@
太羨慕啦>.<
希望下次能夠參加啦~

哈哈女 said...

Thanks Meling for that~~~ Had so much fun last night~~~~ Hope to see you next time

閃閃星小藍 said...

勁開心唷~~~

lazybone said...

尋晚好好玩呀,d禮物仲好夠份量tim,希望下次再有機會參加

timandy said...

謝謝meling, Harbour City及Elle. 節目豐富, 禮物更是豐厚, 開拆時驚喜連連! 希望星期六的東亞運開幕再見到大家!

Va's Blog said...

Thanks your sharing, 今次未有機會參加party,希望下次有啦。

Carrie @~@ said...

Meling, 首先講聲唔好意思先, 因朋友被 Harbour City 抽中出席而邀請我陪同, 所以取消了你這邊的名額. 希望下再有機會參加你所辦o既聚會。

其實,我噚晚都好想同你影張相, 但見你成晚都好忙, 我都唔敢打擾你. 亦都係, 希望下次有機會可以同你影相.

講真呀, 當噚晚離開拎o個袋禮物時, 我都好驚訝, 心諗袋禮物咁重o既 ?

我同朋友急不及待, 去到 Harbour City CitySuper o既 Food Court 度, 攞晒o的禮物逐件逐件研究. 每當攞一樣出o黎, 我地就叫一聲, 攪到側邊o的食客係咁望住我地, 以為我地傻.

係到, 真係好多謝 Harbour City, Meling 同 Elle 為各位 beauty bloggers 帶o黎一個咁開心o既晚上.

Sandra said...

我同朋友都玩得好開心,真係又食又拎呀!!!....thx meling!!!

lovebeauty said...

真係好多小禮物喎!bloggers一定玩得好開心。:)

winsome said...

多謝meling抽中左我去左呢個咁好玩既party
希望下次都有得再去!!!

Wintyb said...

Thanks Meiling! 我昨晚玩到唔想走, 掛住玩唔記得同你影張想 tim!

zita said...

thx meling ar~第一次參加這類活動,真係覺得好好玩、好開心~亦都好榮幸認識了許多BLOGGERS~^^希望下次再有機會參加,再同各位BLOGGERS聚首一堂呀~

reddy said...

你POST得好快呀
呢一刻先可以認真望清個禮品包

在場試用過origins 既白米煥膚霜
感覺很棒 正打算到專門店走一趟

還有我愛上了 dkny那瓶紫色香水 

ckw611 said...

離場時,每人可得禮物包一份,內有重約2磅的禮物,分量十足。???? EE~~ 點解我無0既?? 因為要聽埋DKNY 果個香水測試,離開時其他SISTER 已經走晒...但reception 仲有人... 我響ELLE 度都有得拎禮品但果份每人都有既大禮我無份0既!!?? 我同另一個sister 都無份!!?? > < :(

little ka said...

Meling~~~~~
琴日玩得好開心
我地一大班人好似自己開Party咁
仲有呀走果時個個都話袋野好重,好重
返到屋企拆果時就明哂啦
多謝你地既安排~~~~~

kAt said...

初初以為中左獎,差D出去亂認 (難為情)

不過可能最後太遲走,禮物包都派完; 再見啦 Menard 骨膠原飲同一眾贈品

但願我只是一片綠...葉 said...

雖然大賞落空,但見到CANDY畀你抽中大獎果一刻......真係好HIGH~~~~好替佢開心~~~
搞到今日聲沙嚴重0左.....HAHA~~~

再一次多謝晒HARBOUR CITY 同 MELING~~~

Bethanly said...

好多謝Meling畀我有機會參加,果晚玩得好開心呀~^.^
希望下次都有機會再玩啦

Bethanly said...

多謝Meling畀我有機會參加呢個活動
琴晚玩得好開心呀^^
希望下次有機會再玩啦

MISS MUI MUI said...

嘩,好正呀~~
希望下次可以參加~~

J Yeung said...

看到你地既相+sharing都覺得個party好正呢...haha
希望下次有機會參加喇 :)

Meling Lam said...

ckw611 & kAt> 我知最後真係一份都無剩,一係咁啦,我將我果份捐出來,讓你兩人分o左佢,好嗎?

Meling Lam said...

Wintyb> 唔緊要o既,下次一定有機會。

Meling Lam said...

Heidi> 快D share下你個Cle de Peau skincare set 有D乜 :)

ckw611 said...

Thanks meling. 要你割愛真係有D唔好意思,不過對我嚟講,當然係「好」:( 見到裡面有好多好多sample 真係好...好...好想要 :( 嗚~嗚,只怪自己走得太遲。But anyway 真係thank you meling,我會同kat 分咗佢。

Szekai said...

個晚真係好開心~~
禮物包包真係好好好好好重~ 嘿嘿...
d品牌BA又好Nice...
好好玩呀~
恭喜哂抽到大獎既sister.

鼠鼠 said...

好多謝meling抽中我去啊..
果晚成晚都好想同你影合照..但你身邊總係有好多bloggers, 工作人員果d..突然變到好細膽tim..哈哈~仲有要多謝harbour city同elle啊..令我地玩得好開心..又相認左唔少bloggers..呵呵~

mook said...
This comment has been removed by the author.
mook said...
This comment has been removed by the author.
candy said...

本來怕玩得夜考慮要不要參加這次活動(因為第二日早機),好彩最後有去到,玩得好開心啊!meling,你應該係我既貴人,兩次也是由你手中接到大大獎

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站