Wednesday, December 23, 2009

Look of the day:戴眼鏡 上學去



從本月開始,每個周三/周四都會到沙田上課,因為我的營養學課又開始啦。

今天,除了上學,沒有其他地方要去,乾脆戴個眼鏡就出門。UNIQLO 長身衛衣,izzue 黑皮褸,MUJI 黑色棉褲,Anne Valerie Hash 米白短靴。有時要到樓下吃飯,或到附近看電影,我都是這身街坊打扮就出門去。



順帶一提,這件 UNIQLO 長身衛衣是跟 mint designs 的合作之作。

歡迎留言!

16 comments:

Hana said...

你戴眼鏡很好看,這身打扮馬上回到+八、廿二。

Meling Lam said...

Hana> 發現不化妝,不戴眼鏡果時,睇落真係會青春D~

Daisy Maris Fung said...

無端端哈利波特mode出動咗啊你

alice said...

meling不是已經grad了嗎?

Meling Lam said...

Daisy> 我有個黑眼鏡,戴o左仲得意,不過今日揾唔到,唔知塞o左去邊。

Meling Lam said...

alice> 持續進修,再多讀一年,要埋個dip。

CARRIEISM said...

戴眼鏡好學生妹呀~~

margaret said...

件衛衣是今季出的嗎???
大愛mint designs....

Meling Lam said...

margaret> 大約是9月時買的,最近都不見有存貨了...

閃閃星小藍 said...

UNIQLO 啲衫都幾好喎~hahaha~

艾美 said...

你响邊度學呀?我都想讀營養學,我睇過HKU space既,想比較下其他,你可唔可以比d資料我?

BabyMaybe said...

我成日都去沙田ga, 唔知會唔會撞到你呢?

我戴眼鏡個樣會大個好多, 但我返學又費事戴con, 望落好老 T_T

mookbeauty said...

清清的學生LOOK~

秀秀 said...

撞衫! 我都有一件, 不過係減價時買99. 抵

Meling Lam said...

秀秀> 我買果時都係減價,抵著!

Pauline Lynne said...

你戴眼鏡個樣立即變成23歲既大學生樣!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站