Thursday, December 31, 2009

Look of the day:Dog Lover



老狗 Bobby 穿上奶奶親手造的羽絨狗仔衫,據說布料是從一件近萬元的羽絨外套剪下來(但我不知那件外套的主人是誰)。

我穿上星期一買的 Crystal Ball x UNIQLO UT 條子長身汗衣,外罩 izzue 羊仔皮褸,下身穿 cotton on leggings。帽子 MUJI 出品,手袋是 NYLON x Crystal Ball 特刊贈品,手表是早前買的 CHOUETTE Bon Bon

嘩,我的眼袋愈來愈似黎明!

歡迎留言!

9 comments:

Re:歡樂滿becca said...

wow, Bobby即刻靚仔曬~~但狗仔著羽絨會唔會好熱o架?!

tika said...

靚呀!
可能下次出街又有人誤以為你是日本妹,
跟你說英文,hehe

Meling Lam said...

Re:歡樂滿becca> Bobby 太老啦,已經唔識自己保暖,著唔夠衫果D日子,佢會唔肯郁 XD

閃閃星小藍 said...

點解我去 UNIQLO 見唔到你買既靚靚衫既....咁快冇晒?

鼠鼠 said...

好可愛既bobby^^
希望佢夠暖啦..今日又凍左..

joyce said...

Meling, 你第一張相影得你塊面好瘦呵!我都要買返頂帽襯下先!

Meling Lam said...

joyce> (我用D頭髮去遮o架咋...)

但願我只是一片綠...葉 said...

"我的眼袋愈來愈似黎明! "...笑死我~~ XDXDXD(其實我細個讀書時好鍾意黎明0架......)

你右邊果張相係角度問題0者.....平日0既你都唔係咁0既.....

Sandra said...

我都好想去買uniqlo呢系列既衫呀!!!唔知下個禮拜去仲有冇....>_<..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站