Sunday, December 27, 2009

Nail of the month:OPI Ink 星夜.星塵

opi nail ink

本月想選個有聖誕特色的 O.P.I. Axxium soak-off gel 顔色,可是不想選大路的紅色。美甲師 Ronda 建議選個像冬日夜空的 O.P.I. Ink 深紫藍色做底色,底色原本已有少少粉紅閃粉,再加金色的閃粉在甲邊,像黑夜中的星光,令我想起早兩天看的電影《聖誕頌》。

opi nail ink

美甲師 Ronda 的店 Nail Station 最近搬到時代廣場附近的寶明街寶富大廈,地方比舊店更闊落,又方便到附近的連卡佛購物,聽說吸納了不少住在跑馬地的闊太新客,可是美甲價格仍是照舊,舊客在新張期間光顧更有9折。

opi nail ink

位處頂樓,景觀與空氣都特別好。個人認為美甲店的空氣質素比裝修更重要,因為磨甲時灰塵四處飛,如客人吸入了或會感到不適。

opi nail ink

這裡除了提供100%原裝的 O.P.I. 美甲服務(小至剪刀及甲挫等工具都是 O.P.I. 出品呢),另外也是 O.P.I. 的 showroom,粉絲如要買新色或是買手腳護理產品,這裡一定齊全。

opi nail ink

聽說從網上買到的超便宜甲油,有 90% 都是假貨。始終是用在自己身上,無謂為幾十元以身犯險。這裡有齊 O.P.I. 常規貨品及特別系列的正式行貨,以公價發售。

opi nail ink

也有整全的 O.P.I. 手腳護理產品。

opi nail ink

秋冬季推出的 espana 系列。

opi nail holiday
opi nail holiday

分別是啡金色系及紅色系的 Holiday 系列。

opi nail

2010 年春季才會推出的 Hong Kong 系列。

opi nail

每款甲油都有色辦,方便客人選擇。

opi nail

如你想買一套 O.P.I. Axxium soak-off gel 回家自己做,這裡也有 Beginner 套裝出售。

早陣子有朋友問我,有咬指甲習慣的女生是否可以做 O.P.I. Axxium soak-off gel?美甲師 Ronda 說,可上去找她看看,大多數都是可以的,如咬得很兇的話,可能要用一層 Acrylic 做底,上面再用 soak-off gel。

另外有朋友問,O.P.I. Axxium soak-off gel 跟其他的 soak-off gel 有什麼分別,又跟 O.P.I. 的甲油有什麼分別?

市面上的 soak-off gel 至少有 calgelIce GelO.P.I. Axxium soak-off gel 三種,這三種 soak-off gel 各自有不同的顔色選擇及質感,calgel 以粉色居多,Ice Gel 多 candy color,O.P.I. Axxium 有 O.P.I. 甲油最好賣的顔色以及可以溝出新色的 O.P.I. 原色。

O.P.I. Axxium 跟 O.P.I. 普通甲油,分別在於普通甲油幾天至一星期就要換,O.P.I. Axxium 就可以維持三星期不掉,硬度及光亮度方面也比單塗普通甲油更高,視乎你喜歡常常換甲油顔色,還是喜歡幾星期換一次甲油顔色。

有關價格及詳細地址,可電郵 Ronda 查詢:rondalau@gmail.com

歡迎留言!

21 comments:

Heidi said...

Your nails are sooooo pretty...my favorite color is purple lol!!!

鼠鼠 said...

隻指甲整得好靚呢!!

usagi said...

好靚呀^^ 隻紫色真係好有魅力呢?:)
不過我既手指甲經常都斷甲 留不了長/.\

Meling Lam said...

Heidi> 看色辦以為是深藍,塗上後又有點像深紫。

鼠鼠> thanks!

usagi> 試下用護甲油搽下,指甲會健康D o架。

Cin said...

Meling,

Merry Christmas!

我果日上 Ronda 度整甲見到你呀! 但我好驚我認錯人(因為我認人好差的~), 唔敢問你係唔係 Meling 呀! 我就係你整甲時坐係你隔離黑色衫的女仔呢! 我已經睇左你個 blog 一段時間架啦, 所以見到你我好開心, 好似fans 見到偶像咁, haha~

Meling Lam said...

Cin> 原來係你~hehe!

zita said...

個顏色好靚呀~我明天都要去買番支哦~^^

CARRIEISM said...

紫金沙好靚!!比紅色綠色傳統聖誕甲更有新意!!! 仲有神秘美呀!!

Wintyb said...

Wow! It's really pretty!

Candy said...

HI~ meling~
我都係響Ronda做指甲時見到你丫~ 我就係會咬指甲...你差唔多走時先到果個囉~

我因為之前做gel nail 磨到d 指甲好唔靚, 做過一次都唔敢做, 直到見到你呢款soak-off 既先敢試下,所以果日係我第一次上去咋~ 我都同Ronda講係因為睇你既blog 先識得搵佢.

我果日都係做深紫, 不過就冇閃粉果個色~ 希望戒到唔咬啦~

tracy::.* said...

真係好靚呀!連我唔做gel甲都覺得好好睇!

J Yeung said...

i like purple!! 個甲色+閃粉好靚喲~
但我唔慣留長指甲, 所以最多係搽單色 :p

Meling Lam said...

J Yeung> 我D指甲好細片,都係多數做單色,加少少閃。

Meling Lam said...

Candy> 呀~~叫住我傾幾句呀嘛 ^^

Carol said...

隻紫色真係好靚呀!!! 等我聽日都去買返支先!!!

alison said...

真係好靚呀~~~~~
不過平日返工都唔可以塗咁深色~~~~~
如果有nude0的0既就好喇

Meling Lam said...

alison> 應該有o既, 起碼有呢D色:http://www.opi.net.au/axxium_soakoff.shtml

Va's Blog said...

整得好靚! 都好襯你
出去整真係好好多~自己整要好有心機。
i try OPI purple before, it is super charming!
真係,出面好多假OPI出現,大家小心啲!

LaurieR said...

真係好靚呀...但唔gel甲可唔可以做到哩效果??
我好怕gel甲要磨到D甲凹凹凸凸~~

Meling Lam said...

Laurier> 就咁油甲都有八成似,效果就冇soak off gel咁光亮,爭少少。呢隻不用磨甲磨到凹凸不平架,只係用豆腐挫拋光就ok, 唔會比電磨磨薄真甲。

kam*m* said...

做得好靚呀~我都好喜歡塗深色的甲油, 不過未想到深紫色配金粉會咁突出~ 讚!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站