Monday, December 07, 2009

即時急救乾燥肌膚,免費體驗 NIVEA SOS 速效潤膚乳液



調查發現,來自六個國家的3,000名受訪女性中,超過40%年齡介乎14歲至69歲的女性均表示被乾燥肌膚所困擾。換句話說,每2名女性中便有1位有肌膚乾燥的現象,她們都認為乾燥的肌膚令她們感到不舒服,並尋求能夠提供長時間滋潤效果的滋潤產品。

想即時急救乾燥肌膚,免費獲得深層滋潤肌膚的機會?即日至2009年12月10日,「NIVEA 肌膚急救隊」將會在全港九新界10個地區(包括上環、中環、灣仔、銅鑼灣、北角、鰂魚涌、尖沙咀、觀塘、葵芳及荃灣)設立 「NIVEA 肌膚急救站」,專人為你即時滋潤乾燥肌膚,你將可免費獲贈「NIVEA SOS速效潤膚乳液」200ml裝(價值HK$75)。數量有限,每人只送一支,先到先得,送完即止。



「NIVEA SOS速效潤膚乳液」專為乾燥肌膚而設的,內含金盏花精華及Panthenol成分可增進皮膚細胞重生,緊急舒緩受刺激的乾燥肌膚,深層補充肌膚失去的水分,為肌膚提供全天候的深層滋潤。

零售價:HK$75.00 / 200ml
銷售點:各大萬寧、屈臣氏、莎莎、卓悅、百佳、惠康及藥房有售
顧客熱線:2635 5951


未有遇上「NIVEA 肌膚急救隊」,但又想體驗 NIVEA SOS 速效潤膚乳液?NIVEA 提供了100支 NIVEA SOS 速效潤膚乳液(每支價值HK$75)送給《蘋果的化妝箱》讀者體驗,請填妥以下表格。

截止報名日期:2009年12月10日早上9時
通知得獎者日期:2009年12月10日晚上
試用品交收日期:2009年12月11日(銅鑼灣)、2009年12月14日(旺角)
得獎者刊登用後感日期(如有):2009年12月16-19日



歡迎留言!

37 comments:

candy said...

已登記了,多謝meling同nivea

Lian said...

即克支持
thx meling,,,
呢個冬天吾洗乾掙掙啦

Sandra said...

登記O左啦,THX...

閃閃星小藍 said...

YEAH, THANKS MELING

哈哈女 said...

Thanks Meling~!

crystalbeee said...

Meling and Nivea,thanks a lot!!

Picania said...

謝謝, Meling~

hidee said...

yeah~~我都登記左喇* 冬天真係好乾燥啊, 一定一定一定要搽cream!

Szekai said...

哈哈~ 我都join左..
支持支持呀

alice said...

11及14號都去不到指定位置, 所以參加不到喔, 但都thanks for sharing ^-^

reddy said...

ME TOO  !
自從呢個品牌既眼霜得到不錯的報告後
對她好有好感 

jade_an_m said...

請問有冇「NIVEA 肌膚急救站」詳情?

jade_an_m said...

請問有冇「NIVEA 肌膚急救站」詳情??

scesthyllo said...

我又登記了,好多謝meling同nivea!!^^

scesthyllo said...

我也登記了,多謝meling同nivea~~
支持支持!!

scesthyllo said...

我都支持先!!!!!!!
Meling and Nivea,thanks a lot!!

scesthyllo said...

我都登記O左啦,THX...^^

scesthyllo said...

我都登記O左啦,THX...^^

scesthyllo said...

我都登記O左啦,THX...^^

scesthyllo said...

我都登記O左啦,THX...^^

scesthyllo said...

我都登記O左啦,THX...

scesthyllo said...

我都登記O左啦,THX...

YENSI said...

我都登記了,多謝meling同nivea~~
支持支持!!支持支持!!

YENSI said...

支持支持!!

fine said...

登記咗thx~

yankiyeung said...

Meling, 我想問「NIVEA 肌膚急救隊」會設系銅鑼灣、尖沙咀、葵芳&荃灣近邊度o既位置架?
thanks :-)

scesthyllo said...

我都已登記了,多謝meling同nivea

Sandra said...

收到EMAIL啦,THX...
但星期五晚我有WORKSHOP去,會叫媽咪幫我拎,因為佢年紀比較大,我想知去到點知邊個係STAFF???唔想佢企O係度等太耐...

Meling Lam said...

Sandra> 果個閘口好少人,應該係有個女生負責派,到時埋去找她核對資料吧。

Sandra said...

OK...

Sandra said...

今日去拎係男staff唔係女呀!!!仲要遲o左好多喎!!我媽咪話等到7:25pm先有人黎...早知係咁我就唔會叫佢幫我拎啦...

Meling Lam said...

Sandra> 今日的換領係由品牌果邊安排,明天是假期,我已經send了email幫你問問咩事,希望下星期比返個答覆你啦。

Sandra said...

anyway,而家都拎o左啦,我只係想話聲你知,提下星期一要拎既人唔使咁早去,唔係要等好耐..

Meling Lam said...

Sandra> 下星期係由另一人負責交收。

Meling Lam said...

Sandra> 我打o左去星期五負責果邊,原因是該負責人當日公事有耽誤,所以遲了十幾分鐘,好抱歉。

Sandra said...

唔緊要啦,o岩o岩你地有同事call o左我啦..
原來星期五係nivea o個邊負責..

Sandra said...

同埋我同你地既STAFF講原來只係要對MOBILE唔使EMAIL PRINT OUT既,佢話一向既活動都係唔使EMAIL O架,咁點解我收到封EMAIL入面要寫:請攜同此電郵及閣下的身份證明文件(可以朋友代取)??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站