Tuesday, December 08, 2009

是日好用:Pantene CLINICARE 護髮神仙水

pantene clinicare 護髮 神仙水

近來我不停地換洗髮水,好像每一款都不合用,夠滋潤的令頭髮太重,夠清爽的令頭髮起毛燥,起泡少的洗得不夠乾淨,起泡多的洗傷了頭皮,好煩惱。

幾天前收到 Pantene CLINICARE 新品,以前用過 Pantene CLINICARE 修護精華,用來做 Hair Mask 確是好,可是洗髮露及護髮素就是「夠滋潤的令頭髮太重」,對於我這些天生髮幼、髮量又不多的人來講,並不合用。

新系列 Full & Thick(速效髮根修護系列)賣點是「針對稀薄脆弱髮絲」,單看這一點已令我兩眼發光,後來看到有關的錄象:


(看到1:20時我突然爆笑起來!)

pantene clinicare 護髮 神仙水

Full & Thick 速效髮根修護系列跟其他的 CLINICARE 一樣,有 Shampoo,Conditioner 及 Treatment Mask。Shampoo 起泡算多,不過使用後頭皮不會太乾。Conditioner 也好用,不會過滑,我最怕感覺太重,會 weight down 頭髮的護髮素。Treatment Mask 未用。

(洗髮乳 HK$35.9/280ml、潤髮乳 HK$35.9/250ml、Treatment Mask HK$49.9/150ml)

pantene clinicare 護髮 神仙水

系列中的皇牌,其實是上圖的 Pantene CLINICARE 護髮神仙水(HK$59.9/150ml)。我也用過其他形式的 Volume Spray,有些因為是造型用品,如不小心噴到頭皮上,感覺怪怪,長遠對頭皮也不好。這支「護髮神仙水」(Volume Spray)勝在可以直接噴到乾髮或濕髮上,含有毛髮強化成分、胺基酸維他命原及杏仁精華這幾個 Salon brand 常用的貴價成分,噴到頭皮上也不怕,更有強根效果。

剛剛我在洗髮護髮後、吹髮前,在頭頂噴了幾泵「護髮神仙水」,才開始吹髮。吹髮後,頭頂的頭髮確是比平時要「高」一點、豐盈一點,有相為證:

pantene clinicare 護髮 神仙水

只是照用平時吹髮的方法,頭頂的分界變得不再明顯,太好了!對於天生髮幼的人如我,這支「護髮神仙水」一定會用上癮。如果在睡覺前洗髮,翌日醒來噴一圈「護髮神仙水」,再吹吹髮就可以上班喇。

pantene clinicare 護髮 神仙水

昨天還收到品牌公關傳來的現金劵,有興趣買這支「護髮神仙水」的朋友記得「按圖放大」然後印出來使用,慳得十蚊得十蚊呀。

歡迎留言!

21 comments:

maggie said...

唔知mei ling 你有冇用過呢隻DAENG GI MEO RI Energizing Shampoo 中文叫 "訂潔",我用過sample,覺得好好用,watsons有得賣,你可以試下 ^^ (不過唔平)

reddy said...

昨天才剛在萬寧看到這新產品
連頭髮也有神仙水 
做這個年代 處於這繁華都市的女生們 
真幸福 

好在昨天趕時間沒有購下 
多謝Meling 你post 既現金劵

Suki said...

蘋果小姐, 我睇左你個blog好耐, 今次第一次留言. 希望你唔好mind la, 你好似有DD甩頭髮地中海D位,係咪人到中年就會gam ga?

Meling Lam said...

Suki> 我都覺得我30歲後甩髮比以前多。你未到?唔驚,你終有一日都會老。

Meling Lam said...

reddy> 其他可以唔轉住,呢支神仙水就真係好用。

maggie> 未聽過呀,邊方面好用?

reddy said...

不瞞你說 我也過了三字頭了
早幾年前開始掉頭髮 
也如你般 太滋潤的 太清爽的 .....
都不知該如何是好 但就每天看著頭髮好容易就掉下 一屋子都可找到我的頭髮蹤跡...

後來看醫生 他說壓力 飲食都會有所影響 
洗髮水洗得不乾淨 也會有影響 尤其護髮素 其次便是家族性的遺傳 

自此我一星期才用兩至三次護髮素 亦會過多幾次水 掉頭髮既情況先得以改善 加上叫自己要減壓 而家雖然依然都會有掉頭髮 畢竟這都是正常既新陳代謝 但總比個時掉髮既情況 讓自己非常不安

 

鼠鼠 said...

呢排睇完佢D廣告我都想買啊!!
meling有試過美國箭牌嗎?? 我用緊佢地草本系列都唔錯喔..唔知邊隻好用d呢..

Hannah said...

我都有用過'訂潔'的sample呀~去watsons買Mane'n Tail送ge XD 我用完覺得頭髮輕飄飄的~但好大陣似藥材的味~(本身髮量多又唔幼啦....)

Szekai said...

近來我不停地換洗髮水,好像每一款都不合用,夠滋潤的令頭髮太重,夠清爽的令頭髮起毛燥,起泡少的洗得不夠乾淨,起泡多的洗傷了頭皮,好煩惱。 <<--- 同我感竹覺一樣呀............
我係剪左短髮先開始咁.........都唔知掂解....呢2個星期用緊apivita既洗頭水,感覺好少少!

Honeyet said...

我近呢年都甩多咗頭髮. 用過大哥果隻冇咩效果,反而用咗Rejoice漢方甩少好多. 今次Meling介紹神仙水好吸引. 我立即印咗coupon,買咗試用. 真係有濃密咗嘅效果!!! 好得呀,又一次多謝Meling!!!!

Meling Lam said...

Hannah> 好大陣似藥材的味<- 呢D我鍾意呀,似雪花秀~

Szekai> Apivita 洗髮水又係好好用,係無乜泡,有時要洗多一次咁。

Honeyet> 你都岩用就太好啦 :)

Meling Lam said...

reddy> 有時我覺得用錯洗髮水真係會令甩髮增多,所以我而家好珍惜每條頭髮,可以的話都盡量少電少染喇。

reddy said...

Meling
我從未染髮同電髮
只因中學時教生物科既老師話過
係顯微鏡下睇d頭髮 係由一個個波仔
串成一行 電髮就會打散呢d蛋白質波波
還原唔到

如果我電埋髮 相信當時掉頭髮既情況 
會不堪設想都唔定

你講得啱 真係要好好選擇洗髮水^-^ 

蘇珊娜 said...

嘩~~~這個我超有興趣~~~
我和囡囡的頭髮都幾鬆~~~
早上一定要用類似防毛燥精華後才敢出街
這枝真的很合用呢
謝謝meling的現金劵 ^^

Anna said...

我而家用緊Curel的洗頭水+護髮素, 我覺得好好用~~用完D頭髮好輕盈(我隔日用)

Carrie @~@ said...

多Meling嘅好介紹!
我已經買咗仲用埋,真係好得,
連平時用開嘅造型用品都唔駛用。
仲可以護髮,真係值得推介俾朋友!

Holly said...

I am looking for a styling product to thicken my fine hair! The stylist told me to buy something call "鹽水" in Bonjour.

But I guess I am trying the Clinicare 神仙水 first. Sounds a bit better to the hair~

Thanks for the sharing!

Meling Lam said...

Holly> 我也用過 Wella 鹽水,豐盈效果好勁,但始終係造型用品,不能噴到頭皮,噴到頭皮上會感覺“漿住”,視乎你的用途。

OSCAR said...

Hi Meling,

不知是否天氣乾燥, 最近好多頭皮, 不知這個系列的洗髮水是否ok? 我一向有用鹽水, 看了你的報道, 我都會買支神仙水試下,
謝謝你

Meling Lam said...

OSCAR> 鹽水的豐盈效果比它強,可是鹽水也會令頭髮很乾,所以我最近很少用。你也試試這個神仙水吧,如果你有頭皮屑問題而不是病理起因的話,應該不會令你頭皮屑增加的。

Rae.R said...

meling~~我的試用報告呀,thank you!
http://lovetinlai.blogspot.com/2010/04/hkcosmecom-x-pantene-clinicare-full.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站