Friday, December 04, 2009

徵po有獎遊戲:保濕狂想曲



對於未來世界的保濕產品,你有什麼期望?希望可以吃一粒膠囊,整個月不用塗護膚品?希望可以噴一下噴霧,即時像上了妝般水潤亮澤?

請就「保濕狂想曲」這個主題在你自己的 Blog 出一篇 Blog Post,並把 Post Link 及 你的真實姓名及聯絡電話電郵到 promotion@hkcosme.com,寫得最好的18位 bloggers 將可獲得試用* Neutrogena Hydro-Boost水活保濕系列套裝,並在自己blog刊出有關的試後感。

(套裝包括 Neutrogena Hydro-Boost Mousse Cleanser 水活保濕潔面泡沫慕斯、Neutrogena Hydro-Boost Clear Lotion 水活保濕液及 Neutrogena Hydro-Boost Water Gel 水活保濕凝露各一,總值HK$329.70)

招募截止日期:2009年12月8日
選出得獎者日期:2009年12月9日
交收試用品日期:2009年12月14-15日
*Blogger 刊登套裝試用後感之日期:2009年12月30日或之前




想跟阿Sa一樣「保濕last成日」?快快寫上你的狂想,電郵過來吧!

P.S.:可能因為大家都不習慣先寫文後試用的玩法?現在只有6個人寫了po來電郵,尚有好多中獎機會,不要錯過啊!

歡迎留言!

34 comments:

Athena1218 said...

我參加左喇!希望有機會試試,保保水^^

Yuki said...

我都JOIN左LA,希望中LA

Sandra said...

我都JOIN O左...

Antoinette said...

我也參加了......希望有 :-)

MISS MUI MUI said...

我要join!!!
努力啲寫先~~

hidee said...

我都寫左我的保濕狂想曲啦=D
好想知其他人的狂想曲會是怎麼的呢~~~~~>v<

閃閃星小藍 said...

哈哈, 我係因為電腦之前壞左所以未寫咋!哈哈!

zita said...

哈哈~我努力中!!!希望趕到LA~

靚靚煮飯婆(靚太) said...

呢個玩法真係第1次, 等我都試下先!希望趕得切寫吧!

閃閃星小藍 said...

寫好了!哈哈~~~

crystalbeee said...

我都啱啱寫好啦!「保濕狂想曲」呢個主意好新奇呀!

reddy said...

剛參加了
不論結果如何
望寫得不太差吧 ! 

LaurieR said...

我都交左文啦...XDDDDD
好天馬行空呀我~~

Meling Lam said...

LaurieR> 愈天馬行空,贏面愈大!

之前有朋友電郵過來的是保濕用品試用文而不是「狂想曲」,那些不計在內的啊。

candy said...

我也要參加,等埋我呀,今晚應該可以寫好.

J Yeung said...

我今晚都試下寫先~ ^^

Jocelyn said...

I post already ^o^

Red apple said...

要寫幾多字呀?

Red apple said...

唔好意思呀,我想問如果有幸贏到而因為我那幾天不在香港,那我可以參加嗎?

Meling Lam said...

Red apple> 可以找家人代取。

Red apple said...

thank you ar!

Red apple said...

send email la, really tks!

Szekai said...

參加參加... 哈

Nicole said...

我都寫左 & send 左email la!!
希望無過到 deadline 啦!!!
thanks!!!

Venus said...

剛剛寫好,好在都趕得切
不過我真係好天馬行空,唔知會唔會太誇張呢>v<

BabyMaybe said...

joined~^^
頭先部電腦勁慢, 幾驚佢hang機 = ="
last-minute先send到出去xDD

fine said...

Meling,我頭先部電腦有問題,遲咗send emil出去,會唔會唔俾我參加架?

閃閃星小藍 said...

係咪已經公佈左啦?想知有冇份添~~~

Meling Lam said...

all> 得獎結果:http://hkbeautybloggers.ning.com/forum/topics/zheng-pohuo-dong-bao-shi-kuang

Red apple said...

Meling, sorry ar, can I get the product on 17/12 or afterwards as I am out of town now.

Meling Lam said...

Red apple> 到時你可以send courier到我們的荃灣office領取,不要遲過12月22日領取,以免你太少時間試用。

Meling Lam said...

Red apple> 你是不是Eva? 我認不出你。

Red apple said...

唔該你呀MELING,係呀,我係EVA,我回香港後會立即SEND COURIER,請問地址是?

Meling Lam said...

Red apple> 地址當然不會在這裡公開,己傳電郵給你。另外,請你send courier前最少兩天回電郵通知,等我地放定個product比reception。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站