Thursday, December 31, 2009

[RoC 招募] 踏入2010年,你的美肌願望是...?



尚有不足24小時,就要踏入2010年。來年,你的外表將會成熟一點,對護膚品的要求也會相應地提高一點。你希望自己的皮膚及外貌在來年有什麼改變?更光亮?更白晢?更緊緻?還是...?



RoC 最新的 Multi Correxion™多效活膚系列 將於2010年1月1日開售,品牌將於2010年1月10日(星期日)下午4-5:30時(<-更正)舉行為 Beauty Blogger 而設的發布會,參加者名額25個。 如有與趣參加,請把下列資料電郵到 promotion@hkcosme.com,截止日期2010年1月4日(晚上11時)。

真實姓名:
網名(如有):
年齡及性別:
聯絡電話:
Blog Link:
*你的2010年美肌願望:


我們將會根據你所寫的美肌願望揀選有份出席的 Beauty Bloggers,並於2010年1月6日以電郵通知出席。

歡迎留言!

24 comments:

閃閃星小藍 said...

THanks Meling ar !!! 希望抽得中唷!

All Beauty , Happy New YEar ar !!!!

蘇珊娜 said...

我也參加了,看看有沒有機會抽中我啦
THANKS~~

Heidi said...

Already apply la... hope I can join la.
THX...

鼠鼠 said...

10號唔得閒JOIN活動..
但都講下我2010年美肌願望就係要又白又滑冇晒暗瘡!! 哈

joyce said...

Thanks Meling! Wish U & all beauty bloggers Happy New Year!

LaurieR said...

我都apply了...希望有機會去發佈會啦~~
我寫左個都幾貪心既願望~~

新一年祝大家一直靚靚靚靚靚靚~~
開開心心, HAPPY NEW YEAR~~

Wintyb said...

Applied too! Hope to get chosen this time~~~

華華 said...

我10號去左旅行
去唔到添
不過我都想許願
希望2010告別暗沉肌膚 還我亮白美肌

華華 said...

我10去左旅行呢
去唔到 有點兒可惜呢
我希望2010可以告別暗沉皮膚 還我亮白美肌

但願我只是一片綠...葉 said...

新一年我也祝大家靚靚靚靚....(真心0架!!)
Happy New Year~~~

想問Meling 今次這條line 無眼0既serum 的,對嗎??

reddy said...

祝 新年快樂 ! ^^

Meling Lam said...

但願我只是一片綠...葉> 有o架,有eye cream,遲一步到貨。

Sandra said...

我都JOIN O左啦....

candy said...

剛剛send了email,希望有份參加啦!
今年我有兩大美肌願望,如果都可以實現亮好了.

Szekai said...

yoyo~~
希望有份....新年快樂~

MISS MUI MUI said...

Me also joined~~~
see if I am the lucky one~~

Zita(Ta小妹) said...

我都SEND 0左啦~希望有得參加啦!!!︿︿

Daisy Maris Fung said...

嘩要填年齡!其實我經已老到唔係太好意思寫個年齡落去,如果唔係我好想join啊。

Meling Lam said...

Daisy> 填個range.

Katherine said...

我都參加了抽籤…希望得啦!!!^^做到我2010年的第一份試用都好喔!

egg_ting said...

JOINED~
希望抽中啦~
^^

J Yeung said...

我都試下參加先. :)

Wintyb said...

好緊張呀! 唔知抽唔抽得中呢?

sherrybi said...

對ROC一直都好有興趣,
希望可以試下佢嘅產品呀~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站