Thursday, December 24, 2009

女人tech:「香港寬頻」請我去台灣過生日?



經己轉用了「香港寬頻」的BB100,寫blog上載相片的速度大大提升,到youtube或youku看短片更順暢。最開心是可以慳到錢!其實家裡的上網計劃一向由我老公做主,今次我極力爭取轉用,他又竟然馬上說ok喎。

之前用「N字派」的寬頻計劃,每月花費HK$299。轉用「香港寬頻」之後,花費減到每月HK$99,但速度比「N字派」快好多,有100MB,算一算,每月慳HK$200,HK$200 x 24 = HK$4800,已經等於明年一月份去清境及台北旅遊的所.有.酒.店.費.用。機票是用 Asia Miles 換的,等於又是免費~

慳錢之餘,也有助我慳了不少時間。以前上載相片到 blogspot,大約半分鐘上載五張,現在幾秒就ok。瀏覽其他網站,速度也很快, 不理那個網的首頁放了幾多 flash / 圖,一下子就全數的load出來。

據知,現有「香港寬頻」客戶介紹一個朋友轉用,可一起改用每月HK$99/100MB的計劃,還可更改已有的合約。現有「香港寬頻」客戶介紹兩個朋友轉用的話,自已即時免費上網一年。

如果你也心思思想買 Ricoh GXR,介紹兩個朋友已經慳夠一套(HK$299 x 24 = HK$7176)。

不用走出街找 promotor,按下面的圖片逐步登記就可以了。

歡迎留言!

5 comments:

candy said...

好介紹!我也要跟老公商量下先.

Carrie @~@ said...

Meling,咁都俾你計到呢條數,真係好o野!!
可惜我「N」記o個邊仲有合約, 唔轉得住.

mookbeauty said...

可以諗諗WOR!
吾知我屋企可吾可以裝?

N@kiter~! said...

我屋企用左香港寬頻好多年。
我一直認為N記服務較好,
所以今年轉左去N記,
一失足成千古恨丫。。。

Wintyb said...

Let me speak to my husband sin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站