Monday, December 21, 2009

娘家做冬 + vitaminwater

glaceau vitaminwater

周六回娘家做冬,當天的 highlight,是 vitaminwater 的贊助。

glaceau vitaminwater

多謝 glaceau vitaminwater 的公關,一口氣送了6箱vitaminwater + 3 pack assorted vitaminwater 給我,我暫存在娘家,一家人一起喝。做冬當晚發現,由我的婆婆(85歲)到我的姪女(8歲)都喜歡,各人根據顔色去選味道,很方便。喝的同時等於吃了維他命素,對身體也有益。

龍蝦沙律

當晚媽媽不打算煮,決定從大家樂訂購外賣套餐,供10-12人的套餐附有龍蝦沙律,龍蝦好吃不過下面的薯仔沙律太單調。

咖喱牛腩

套餐食物之中,竟然是咖喱牛腩最好吃,辣度剛好。吃罷咖喱牛腩後,我用同一只碗去盛薯仔沙律,發現咖喱+薯仔沙律原來很好吃!

蜜桃鴨胸

媽媽喜歡做西式食品,先有這個「零難度」的蜜桃伴鴨胸。

鹵水雞翼

還有自家製的鹵水雞翼。我甚少吃訂購回來的食物,只愛不停地吃媽媽做的小食,如你也是嫁了人或離家自住,就會明白我的心情。

聖誕日前,應該還有幾次大餐要吃,要多吃幾次唐辛子喇。

歡迎留言!

13 comments:

J Yeung said...

好多vitaminwater!! 可以來打劫嗎?? 哈哈..
搵日真係要買黎試下, 但好似得city super有得賣?

Meling Lam said...

每箱十二支,我實飲唔哂,打算過兩日聖誕派對又拎出來分甘同味。city super 有售,中環soho有得派,每次行過可以攞支試下。

daidai said...

SOHO有得派....我尋日先行過,唔知啊...唔知係咪果間呢?

Szekai said...

OOO... 係咪唔同color唔同味咖呢.. ^^...咁多枝... 真係有掛飲呀

mookbeauty said...

見到都想食!!
明天都會娘家做東,
食盤菜!!

吾知咩色好飲呢?

鼠鼠 said...

佢隻citrus fruit好好味=)

Meling Lam said...

daidai> 係 vitaminwater pop up store,好易認,每次行過可以取一支。http://apple113.blogspot.com/2009/10/our-1st-beauty-blog-workshop-glaceau.html

Szekai> 係呀,每款不同,味道詳情:http://apple113.blogspot.com/2009/09/glaceau-vitaminwater.html

mookbeauty> 我喜歡XXX,但有人說很像藥水。res-q / essential / energy 比較大路,多人喜歡。

Jane said...

omg 有得派!!! i was stuck in soho for my term paper last week. i walk past that store every day. i didnt know..:( i love retore! or revive?

reddy said...

之前見你介紹過 前個week係 
Mcdonald 見到 買左枝dragon fruit 味飲 同學見到都問我係咩黎 ^^

reddy said...

之前見你介紹過 前個week係 
Mcdonald 見到 買左枝dragon fruit 味飲 同學見到都問我係咩黎 ^^

Meling Lam said...

reddy> 咁由你帶領潮流啦!

macusmama said...

Meling Lam: 你好,我想問下而家仲係咪可以去中環SOHO個間店試飲呢?係邊度買到這產品平些嗎?
可介紹嗎?
我自己係公司飲,好過飲水...
唔該哂你啦..
我的電郵是: winnieszeto2001@hotmail.com

Meling Lam said...

macusmama> pop up store 的推廣已完結,如想訂一pack pack的可以打去呢度問問,我家訂可樂也是打去這裡:2210 3311

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站