Monday, December 07, 2009

是日好用:草間彌生 x XLARGE x X-girl x Porter 包包

草間彌生 XLARGE X-girl Porter

並不算是特別愛買 W-name 的限定品,只是如有遇上合眼緣,合用,價格又合理的別注品時,一買又何妨?

草間彌生 XLARGE X-girl Porter
草間彌生 XLARGE X-girl Porter
草間彌生 XLARGE X-girl Porter

早幾天才到 Sogo Porter 專櫃看過,新出的 Porter Girl 系列沒有一款令我心動,唯獨是走到 i.t 看見這個別注版 Porter,馬上有《Confessions of a Shopaholic》入面形容那種面紅心跳的感覺,覺得非買不可!

草間彌生 XLARGE X-girl Porter

桃紅跟黑的組合,與我常穿的灰衣很搭。看一看售價,HK$2,999,是合理的水平啊,一般的 Tanker Porter 都要索價近二千,而這個包包用料比 Tanker 更結實一點,又用上漂亮的啞金色拉鏈扣,買得過!

草間彌生 XLARGE X-girl Porter

我不算是草間彌生的頭號粉絲,也不是波點狂迷,卻擁有人見人搶的海港城 x 草間彌生環保購物袋。

草間彌生 XLARGE X-girl Porter
草間彌生 XLARGE X-girl Porter

以及珍貴到不敢帶上街、帶了上街又不敢留在室外的海港城 x 草間彌生雨傘。

你是波點狂迷?求求你不要搶劫我呀!

歡迎留言!

10 comments:

閃閃星小藍 said...

好靚唷啲dot 柄~~~

閃閃星小藍 said...

好靚唷啲dot 柄~~~

鼠鼠 said...

PORTER girl好靚唷!!!!等我又去look look有咩靚袋先~

J Yeung said...

我是波點迷...
而家雙眼發光中喇...
*__*

tika said...

好搶眼呀!真係想打劫你個blog@@

little ka said...

我都要打劫把遮~~~~~

hidee said...

好靚啊!!!今日我都買左個靚袋=D 不過係黑色皮袋, 要走型格路線先得XD

Szekai said...

好搶眼既波點呀

Carol said...

我之前都上網見過依個PORTER呀!! 我都覺得好靚, 但係因為好似放唔到A4 file而放棄左呀!!!

Meling Lam said...

Carol> A4真係放唔到,netbook就岩岩放得落。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站