Sunday, January 03, 2010

20091225澳門遊:龍環葡韻花展



聖誕日去澳門,主要是為了看花展。龍環葡韻位於氹仔,之前從未去過,原來那裡跟官也街(手信街)只是10分鐘步程,內有幾間住宅式博物館,值得一遊。

花展也沒什麼好記,只想記下一點感想。澳門人跟我們都是中國人,可是我發現,澳門人在看花展時絕無推撞搶位,人多的時候也不會產生大量噪音,吃飯時不會高聲談話。是否因為氹仔的生活節奏慢得像歐洲?所以大部分人都不急躁?這份寧靜,令我愛上了氹仔,亦看到了澳門賭場以外的面貌。

歡迎留言!

11 comments:

mookbeauty said...

好精美的相片及短片!

但願我只是一片綠...葉 said...

花展應該不會是每年都有吧??
我上年(08年)聖誕都唔見0既?
0的花真係好靚,套片我一睇再睇呢!!

Carrie @~@ said...

個短片整得好好呀!

Sue said...

我有一年有去,睇d奇花異草……我覺得呢d正常d o既花好似仲靚呢!

Sue said...

周圍開o左好多貢茶,唔知係咪真係咁好飲?

Meling Lam said...

mookbeauty, Carrie@~@> 多謝 ^^

但願我只是一片綠...葉> 今年我都只係咁岩在報紙上見到,即刻決定去。展期好短,只係12月24-31日咋。

Sue> 嗯嗯。我喜歡飲奶蓋,你鍾唔鍾意好多奶油o既飲品?佢D飲品大大杯賣$12,可能平都係其中一個受歡迎原因。不過一間間店手勢不同,有D沖得好難飲,銅鑼灣果間ok (近總統戲院)你行過可以去試試。

alice said...

好多鬱金香呀^0^.....我記得有年特別去荷蘭睇佢既花展,點知果年天氣超凍,花都開唔到,最灰既係連葉都冇片!這個花展現在還有嗎?

J Yeung said...

個短片好有心機, 靚! :)

Meling Lam said...

alice> 官方資料話有15萬棵,去到又覺得無想像中咁多。花展只到12月31日,經己完了。

J Yeung> 多謝 ^^

candy said...

好耐之前我都有去過住宅式博物館,不過好似六點就close,如果開夜少少就好喇!

J Yeung said...

alice, Meling> 上年3月既香港花卉展都有鬱金香, 都算ok多同靚的.
可以留意下今年既會唔會再有!? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站