Tuesday, January 12, 2010

2010生日旅行 - 台中+台北:出發篇



清境農場,我來啦~



清境農場的喜羊羊,我來啦~



台中的溫泉,我來啦~

特別鳴謝是次旅行的「贊助商」,包括提供護膚套裝的 Satys'a,提供潤手霜的 Atorrege AD+,提供萬能旅行插頭的 Yahoo!,提供紙面膜的「我的美麗日記」,提供BB Cream的Hanskin,提供Heat Tech上衣的UNIQLO,提供酒店費用的香港寬頻,提供機票的 Asiamiles,還有,提供其他所有費用的老公。

早上8時出發,我會帶備電腦,每天update幾張相(山上應該有wi-fi吧...),勿念!

歡迎留言!

18 comments:

Szekai said...

喜羊羊...好可愛呀...
溫泉~~my love....

joyce said...

Have a nice Trip, miss u :)

靚靚煮飯婆(靚太) said...

環境好靚喎! 玩得開心D呀! 生日快樂呀!!

Zita(Ta小妹) said...

台中好靚GAR~^^玩得開心D!!

Honeyet said...

咁橋,我朋友又係生日去台灣,不過佢就再下星期先去.

你玩得開心啲喇!! 預祝生日快樂!!!

mookbeauty said...

Happy Birthday (Month)~!

babyalpha said...

玩得開心d啊! 祝你有個難忘生日! ^^

Carrie @~@ said...

Happy Birthday, Meling !
Bon Voyage !!

閃閃星小藍 said...

好難唔掛住你架喎, 哈哈
生日快樂呀~ Happy Trip ar !!!!

Heidi said...

Have a wonderful trip and Happy Birthday!!!

Wintyb said...

Happy Birthday~~~~ Enjoy your trip ah!

ckw611 said...

so nice. Enjoy yr trip, meling.

ckw611 said...

so nice. Enjoy yr trip, meling.

CARRIEISM said...

我都去過啦~ 仲抱過羊羊tim!!!
海拔72公里個度真係另一片天~ 每天都狂影相, 愛雲愛藍天愛看一片綠既好應該去啊~

記得記得記得記得 帶防曬同埋太陽眼鏡!

daidai said...

我會好掛住你架!

Me Me said...

好羨慕呀 ~~~

記住玩得開心之餘, 唔好唔掛住我哋呀

Mia said...

咁多sponsor, 好羨慕呀!

alice said...

史上最強sponsor....相公.....哈哈

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站