Wednesday, January 20, 2010

是日好用:evie Makeup Remover

evie makeup remover 卸妝油

多謝名人M小姐推介,家裡的卸妝油剛剛用光,還未想到要轉用哪一支,上個禮拜收到 evie 的卸妝油,回來後馬上開始試用。

選用卸妝油方面,我是頗為挑剔的。一,我喜歡使用天然油做基底,例如 Bobbi Brown 的卸妝油;二,我要求乳化度高,即是一遇水要馬上變白,洗後不要留半點油膩感覺,如乳化100%的 Neutrogena Deep Clean 卸妝油,因為我不懂得用潑水方法洗面,只能用毛巾。

當我用光了 Neutrogena,要轉用 evie 時,曾有一刻猶豫。雖然它的成分全屬高成本的油,包括薰衣草、羅馬甘菊、天竺葵、玫瑰、依蘭、雪松香薰,配合來自法國的葡萄核油、可可巴油、 甜杏仁油等天然植物油;可是我怕它乳化度不足,會令油分殘留在皮膚上,刺激皮膚長痘痘。

幸好,試用時,一用水沖就乾淨,用毛巾抹一次就夠,抹後不會感到「滑潺潺」。而且它的香薰氣味很討好,卸妝時也會感到relax,有信心一直用。

以我所知,暫時只有在袁彌明的 MiMing Mart 及有機護膚專門店 global essence 有售,售價HK$320,屬中價水平,合理。而且 evie 是本地原創品牌,香港人應該支持香港人啊!

想留意 evie 折扣或優惠,可加入它的 facebook group

歡迎留言!

9 comments:

Carrie @~@ said...

之前都想買o黎試, 但見用過o既 sisters 都話落妝唔係咁乾淨, 而且仲好"嗱"眼.

Meling, 你用過, 實際情況又係咪咁 ?

sherrybi said...

係袁彌明果边睇过
佢仲配合一个洁面棉用呀~
我都惊卸妆油有「滑潺潺」的感觉哦~~~

alice said...

自從有一次用過某brand既卸妝油後勁出暗粒就唔咁再用油喔>.<

usagi said...

我都係自制卸妝油黎用 因為用露得清我會敏感 不過都用了兩支啦:P 卸得幾乾淨 用左甜杏仁油底油 不會乾到敏感:)
呢支EVIE 我都覺得有興趣 不過對我來說貴左少少不過第日都會買支黎試下@@

Meling Lam said...

Carrie> 我覺得乾淨呀,可能我之後都會用cleansing foam再洗一次。

Me Me said...

支卸粧油好啱我心水
用開嘅支係有好多唔同色嘅卸粧油, 睇見咁多人話好, 咪買支嚟用. 點知中招. 唔可以100%乳化. 最慘係用完仲會生粒粒

泡兒 said...

我是日本版 Pond's 卸妝油的fans, 在水貨年代開始計已經用上了3-4支. 它的成分也屬於天然, 而且過水很容易, 加上價錢實在十分化算!

Karen said...

我都買左, 用左差唔多成個月,落到眼妝同無"嗱"眼喎~
不過我無跟袁彌明教用棉落個種方法,因為我覺得好似好麻煩同要用好多時間,我只係跟Evie個盒教既方法,Pump D油落隻手到,直接打圈落妝就攪掂~
以前有個化妝師教我落眼妝,真係好好, 跟住我都一直用依個方法,喺到分享下先~ 大家可以試下Pump D油落掌心,用掌心按住已閉上的眼晴幾秒鐘直至FEEL到有暖意,再用手指輕輕打圈,咁樣好輕鬆就落到眼妝,D油又唔會入到眼啦~
如果有更好的方法,記住話我知呀~~

li said...

我想問呢隻會唔會'拿'眼架? COZ 我用過好幾隻都'拿'眼,neutrogena,muji,ponds個D都'拿'係FANCL唔'拿'..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站