Friday, January 08, 2010

是日好買:LOLA by Marc Jacobs 化妝袋 + fashy 暖水袋

lola marc jacobs

好友M推介,今期《Spring》雜誌附送的 LOLA by Marc Jacobs 化妝袋漂亮又實用。

雜誌只是$60,可順道看看本月的日本時裝潮流,划算。

lola marc jacobs

後來我皮膚敏感又發作,今次塗用成藥已沒有用,要去看皮膚科醫生。醫生給我幾款藥膏及止痕藥丸,我全都用這個小袋入好,放在手袋中。

每次塗藥時,看到漂亮的藥袋,心情會好一點。

fashy 暖水袋
(暖水袋交接儀式)

近日天氣又轉涼,怕老狗 Bobby 太冷,在Sogo買了個 fashy 暖水袋給牠,回家看看資料,才知道 fashy 是德國名牌。暖水袋也有名牌?!

選暖水袋時,我跟老公在討論,買個普通淨色沒外罩的好,還是買個套有毛毛布料呢?娃娃款式比較便宜;那麼牠會喜歡紅色的魚,還是藍色的車呢?當 Bobby 是兒子看待。



Bobby 果然喜歡藍色的車,馬上用來當枕頭。

歡迎留言!

20 comments:

Michelle said...

我的小狗也是超愛暖水袋的!HAHAHAHA

Heidi said...

Bobby is so cute...he must be very warm now!

Carrie @~@ said...

見到Bobby瞓得咁甜, 我都覺得好眼瞓 zzzzzz

閃閃星小藍 said...

見到Bobby好冧咁既樣呀~~~~~個暖水袋幾錢呀?

Red apple said...

我以前也有一頭老狗啊!看到bobby令我想到牠!哈哈,bobby看來很舒服呢!

Candy said...

你的bobby好可愛啊 !!

嘉露 said...

Bobby 的 pooh pooh 衫好可愛呀! ^_^

Me Me said...

Bobby 好識享受呀!

alison said...

我都有買呀!另外有一本雜誌都MJ嘅袋送呀!不過我響宇宙船買就貴lor!你呢本我買咗超過100蚊呀!真係肉都赤埋!

tika said...

Bobby成個人仔咁~.~

靚靚煮飯婆(靚太) said...

睇到bobby 瞓得好享受呢, 佢真係好鍾意個暖水袋喎!

Daisy Maris Fung said...

He is so sweet~~~~~

Zita(Ta小妹) said...

香港買日本雜誌真係貴好多~所以我次次都留番去台灣先買~^^

lazybone said...

冇諗過狗仔可以用暖水袋,我驚佢地會咬爛呢

mookbeauty said...

幸福狗狗~
:)

BabyMaybe said...

Bobby 個樣好似好舒服咁
佢件衫都好得意^^

alice said...

bobby個樣好可愛喔

Priscilla said...

我去7仔搵唔到, 有無sis知邊度有得買呢本書?

Meling Lam said...

Priscilla> 我在 Page One 買。

Honeyet said...

真係唔講都唔知狗仔都有暖水袋. 不過佢真係好鍾意,太好喇!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站