Friday, January 15, 2010

Look of the day:溫差30度

合歡山

今天約好民宿老闆,帶我們到合歡山山頂旅遊。原以為是看山景,到頭來因為寒流,山頂滿是積雪,像置身瑞士或北海道,賺到了﹗

可是出發前我一直以為台中有10度,除了羽絨大衣,其他都是薄汗衣。因此我只好把幾件汗衣通通穿上,leggings 也要穿兩條,抵擋武嶺海拔3250公呎、只得-2度的氣溫。

合歡山

沒騙你,積雪很深。我們砌雪人,擲雪球,滑雪道,樂而忘返。



上午用一小時車程到台灣「北海道」玩雪,下午到位於山腰的「青青草原」餵綿羊,又像走到新西蘭,氣溫達28度﹗

合歡山

今日天氣太好,萬里無雲,我和老公都被曬傷,幸有 Satys'a 的 Calming Lotion 及 Emollient Cream 滋潤皮膚,老公也有搶來用。

歡迎留言!

13 comments:

閃閃星小藍 said...

嘩!好正咁呀~
搞到我都想去呢!

alice said...

睇黎真係好凍喎, 不過景色咁靚, 凍都抵啦

Heidi said...

Wow...snow in Taiwan!!! The sheeps are so adorable. Take more pictures ah, have fun!

Me Me said...

天色同風景都一流, 最啱影相

你係咪影咗好多靚相呢?

daidai said...

羊仔呀羊仔呀~~~~~~~
我好中意動物架!!!!!!!!
看你的blog好開心:>

Yen said...

第二張, 三張相好似用來砌puzzle 既圖咁
好靚呀!!!!

=manvicbrorehamz= said...

環境好靚!!!我都想去睇下!!

meiling, SOS! MY SKIN IS VERY HORRBILE!
黎左加拿大讀書差唔多一個月, 我D皮膚差左好多, 以前最多只係間中生一兩LUP ACNES, NOW 成塊面周圍都有呀, 以前兩邊面一定唔會生的,只有FOREHEAD AND 下巴, 現在情況很嚴重..WHOLE FACE.我又唔知應唔應該用MASK OR 其他野...點算好!!

本身我的皮膚是混合性偏乾, 現不知道是否CANADA的天氣太乾令皮膚出油, 油了很多..我本身是用CLINIQUE 3 STEPS, 而我只買了BODY SHOP 的TEA TREE OIL FOR MY ACNES, 但係好似搽得太多現在已沒有用了, 普通的白兔排又太乾留印不太好用..我有KOSE那隻化妝水保濕MASK但我不太敢用, 因為又聽過MASK的養分可能會令ACNES惡化?請問你有一些SUGGESTIONS 給我嗎..自從皮膚差了那麼多人都沒有自信了, 又怕化妝會令情況惡化..THANK YOU SO MUCH!

lovebeauty said...

齋睇相仲以為meling去咗日本滑雪,唔知台灣都有雪山呢!
賺咗喇!:)

mookbeauty said...

見到你張相笑得好開心同SWEET~!

Meling Lam said...

Me Me> 多到要用portabel hard disk save好:)

=manvicbrorehamz=> the connection is slow here, answer you when I am back, pls leave your email address at contact@hkcosme.com

Yen, dai dai> the view is soooo beautiful, out of my expectation!

lovebeauty> yes, I cannot believe I am only 1 hour flight from HK!

Carrie @~@ said...

o個張草原放羊相真係好似係新西蘭咁,好正!
我都去呢個地方放假呀 )))))))))

Carrie @~@ said...

o個張草原放羊相真係好似係新西蘭咁,好正!
我都去呢個地方放假呀 )))))))))

Meling Lam said...

Carrie> 風景真係好靚!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站