Sunday, January 10, 2010

Look of the day:新髮色 趨吉避凶



自從染了紅髮,是非就一直沒有停過。

雖然我是教徒,不應迷信;可是每次用了黃色/金色錢包就有旺財,染了紅髮就惹是非,還要是無中生有、「砌生豬肉」那一種,每每應驗!



於是我又染回深啡黑的頭髮,似乎,還是正經八股的打扮合我。衣著都是那幾件,UNIQLO 上衣、izzue 羊皮外套、H&M 圖案裙子。如果有個10件單品做30天配搭的遊戲,那我贏定了!

歡迎留言!

7 comments:

Honeyet said...

我也是教徒,不過有時真係唔多唔少都有少少迷信嘅,嘻嘻!!! 新髮型唔錯,我都喜歡直髮多一點!

btw, H&M裙幾好睇呀!!!

BabyMaybe said...

呢個髮型都襯你丫~^^
希望你轉左之後可以遠離是非啦~

Daisy Maris Fung said...

都系果句,你真係好學仔啊個新頭,細個咗好多,不如keep住咁啦,好後生啊。

Meling Lam said...
This comment has been removed by the author.
Meling Lam said...

Daisy> 我是偽玉女,kakakka

reddy said...

這個髮色跟你很相襯呢 
玄學這回事 我深信不異 

L said...

很期待你做個關於 "10件單品做30天配搭" 的 blog post 啊!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

贊助網站